Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

I dag är man inte direkt framåt....

...snarare bakis!
Hu, kräfor kan göra en så svag dagen efter ibland. Jag tror flera från festen igår kommer vara lite klena idag!

Jo, men det var ju inte riktigt där dagen började igår. Jag åkte ju in till stan och shoppade. Tittade runt i alla tänkbara skoaffärer sedan tänkte jag: Jag får helt enkelt ta något bara och ramlade in på Din Sko.

Där inne kom jag i samspråk med en tjej i min ålder, hon stod och valde mellan 2 par ganska "normala" stövlar, dock lägre klack än vad jag brukar ha...men vad fasen, jag tittade lite på dem, provade..såg priset och beslutade omgående att jag tar båda! 380 resp 480 kr för ett par stövlar! Billigt. Tjejen köpte också båda paren!
image673
Den andra stöveln hittade jag ingen bild på men den var snarlik men svart.

När skorna var införskaffade så blev jag så glad att jag hamnade på Hennes & Maurits av rena farten och hittade där en svart-grå-spräcklig kort silkig klänning som jag också köpte med ett par svarta tajts till som jag sedan hade på mig på kvällens kräftskiva.
Fasen, det här börjar likna en modeblogg, det är verkligen inte min mening!
image674
Klänningen gör sig inte direkt här på bilden kan jag se....hmm.... den var nog bättre på....
Ser mer ut som en fluffig skurtrasa modell BIB här! I verkligheten var den liten, kort och relativt åtsmitande utom runt armbågarna där den hände lite.

När shoppingen var avklarad åkte jag ut till Universitetet i spöregnet. Mina kamrater och övriga deltagare var otroliga när de kämpade på med stafetten i lervällingen och spöregnet, det fullkommligt öste ned!

Trots det dåliga vädret belv man ändå taggad att få vara med i Bellmanstafetten igen nästa år, det är en kul och lagom kort tävling! Längtar efter att snart få springa igen men just nu är det inte tal om det, är genomförkyld!

Hem för en dusch med efterföljande uppfräschning.  Jag kände mig ganska party i min nya outfit med skinnjackan till när jag var klar och gick iväg till festen!

Riktigt trist att det bara var jag som var intresserad av Sverigefotbollsmatchen av alla som var på kräftskivan.
Jag fick bita ihop och förtränga att det var match men har fått beskrivet i dag att Zlatan var en riktig bolltrollare i framförallt första halvlek igår!

Blev svårt att få taxi hem i natt men vid 01-tiden lyckades jag komma hemmåt.
Som sagt, vid liv idag men seg.  Nyss varit med yngsta grabben på fotbollsträning i regnet!
Bloggregistret.se"border="0"/

Kommentarer
Postat av: majjanw

Jättefin klänning! Och snygga dojjor. Vilken höstpingla!
Kramen.

2007-09-09 @ 13:18:21
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Kjellinskan

Tjena Bortys modeblogg! :) Nej, allvarligt talat är det kul med folk som lägger ut sina inköp tycker jag... man kan ju få lite tips och så. :) Stövlarna och klänningen såg jättefina ut båda två!!! Måste också kika in på Din Sko å det snaraste. Klänning är ingen idé, jag är så dålig på att gå ut på krogen.
Hoppas du har piggat på dig lite nu! Inte kul att vara bakis... :/ Trist att du inte "fick" kika på matchen i går heller, Zlatan "ägde" första halvlek, synd att han inte fick in något mål bara.
Kram, kram!

2007-09-09 @ 13:44:05
URL: http://kjellinskan.blogspot.com
Postat av: Jada

Jobbigt det där med kräftor, att man alltid mår så konstigt dagen eftre man ätit dom...
Snygga stövlar o klänning men det sa jag ju redan igår.
Ha en bra söndag!

2007-09-09 @ 15:27:43
URL: http://jada.blogg.se
Postat av: Monika

Kräftor är så gott! Måste vi äta nån gång, behver ju inte nödvändigtvis vara fest utan går bra att äta medan man pratar om livet.

2007-09-09 @ 16:50:14
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: goggis blogg

Hej Bortys, Det är inge roligt att vara bakis, men jag var ( bakis ) igår kväll, men det var inte självförvållat, jag låg o tittade på matchen då jag började må lite dåligt, gumman gjorde godmat, det luktade otroligt gott, men jag ville inte ha något, sen så gjorde hon kaffe, men inte det heller gick ner, inte ens groggen som jag hade gjort till matchen gick ner, men i dag så är allt bra igen
Zlatan var kung.
Mvh Goggi

2007-09-09 @ 17:04:49
Postat av: A

Fy bubblan för att vara bakis...Inget kul. Snygga stövlar det där du:) Hoppas du snart mår bättre och får en fin söndagskväll. Kram

2007-09-09 @ 18:01:01
URL: http://amittilivet.blogg.se
Postat av: Kjellinskan

Kikade in här igen för att se om du piggnat till... sjutton också, jag MÅSTE till Din sko i morgon och inhandla såna där stövlar, de var ju supersnygga!!! Har ett par svarta, höga Esprit - men de är mer "ridstövlar", vill ha ett par tuffare typ sådana som du köpt också. Då blir stora frågan, bruna eller svarta... ? Hoppas det bara finns min storlek i en av färgerna, så slipper jag välja...
God natt, hoppas du kvicknar till tills i morgon. :)

2007-09-09 @ 22:13:01
URL: http://kjellinskan.blogspot.com
Postat av: pappa B

Va fan Borthy köper du bara en stövel av varje par. Hur ser det ut? Ja i och för sig kanske det är en bra idé. Men halverar butiken priset och du betalar styckepris för stövlarna?
Blir det siffror i morgon?
Natti

2007-09-09 @ 22:48:51
URL: http://www.pappab.webblogg.se
Postat av: Junitjej

Vilken snygg stövel!!

2007-09-10 @ 06:15:45
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0