Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

IKEA-katalogen?

VARDAG ljusPOMP lykta för blockljusTINDRA LJUV doftljus i glasSALONG vas
Borde den inte ha kommit till någon som väntar väldigt mycket?
Den brukar ju komma efter semestern!


Jag börjar tro att någon människa har fått för sig att Ikeakatalogen kan vara reklam??? Kan det vara så?


Nu vill jag bara säga sä här och det borde inte vara svårt att förstå för någon: Bara för att det står "Ingen reklamtack" på brevlådan betyder inte det att jag inte vill ha Ikeakatalogen!
Ikeakatalogen är ju en av årets viktigast händelser!


Just nu tror jag inte det är någon idé att jag går och sliter ned skylten på brevlådan eftersom jag inte tror att det smiter runt någon här i kvarteret med några sista exemplar att dela ut.... tyvärr....

Kom på att jag inte varit på IKA sedan nya sortimentet "släppts" och snart är det ju jul och allt julpyssel trängs där!
Jag måste dit snart, känns i hela kroppen! Ikeaabstinens!

Kommentarer
Postat av: Kjellinskan

De måste ha missat din låda, vi fick vår katalog för flera månader sedan... Du får gå till IKEA och låna hem en lånekatalog som finns där... :/
Hoppas allt är bra annars och ha en skön tisdagskväll! Kramar från hurtbullen som nu ska varva ned med lite hemköpt mat. :)

2007-09-25 @ 18:21:47
URL: http://kjellinskan.blogspot.com
Postat av: My

IKEA katalogen kom ju för evigheter sedan! Att du inte fått den beror nog på "nej till reklam"-skylten..

2007-09-25 @ 18:34:30
URL: http://myilivet.blogg.se
Postat av: Pensionären.

Kan du inte gå in på nätet och beställa en IKEA-katalog själv?

2007-09-25 @ 18:56:25
URL: http://widy.blogg.se/
Postat av: crue Annika

snyggt kort :) hoppas allt e bra med dej jag har de bra vi hörs kramar Annika

2007-09-25 @ 20:53:41
URL: http://motleycrue.blogg.se
Postat av: Monika

Du kan beställa den på deras hemsida. Det är ju en evighet sedan den kom!

2007-09-25 @ 21:22:43
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Andreas

Vi fick inte heller nån katalog. Antagligen är det nån granne som har spanat in nåt bra i katalogen. Sen har den helt enkelt vittjat grannarnas brevlådor för att vara ensam om fyndet. Hur kul är det att ha samma sak som alla grannar. Så måste det bara vara. Ju mer jag tänker på det, dessto mer sannolikt låter det :). Har du några grannar som är daglediga, och säger att de varit på IKEA, hamnar det klockrent på listan över misstänkta.

2007-09-25 @ 22:18:35
URL: http://a5.blogg.se
Postat av: Borthy till Pensionären och Monika!

Jag är inte tillräckligt datavan än för sådana lösningar på problemet! Jag gick faktiskt in på IKEAs hemsida idag men kunde inte hitta något ställe man kunde beställa den på??

2007-09-26 @ 02:09:14
Postat av: Borthy till My

Jag är inte så speciellt förtjust i den där skylten faktiskt! Det kommer en herrans massa elände i brevlådan som slinker ner där i alla fall men en sådan viktig post som ikeakatalogen, den kommer inte!

2007-09-26 @ 02:11:13
Postat av: Borthy till Kjellinskan!

Det lutar åt att den mest sannorlika lösningen på mitt problem kommer bli att jag gör som du säger, lånar en lånekatalog på obestämd framtid!

2007-09-26 @ 02:13:04
Postat av: Borthy till Annika

Tack för komplimangen. Kram tillbaka!

2007-09-26 @ 02:14:11
Postat av: Borthy till Andreas a5

Jag har inte tänkt på det på det viset men när du säger det tycker jag det låter helt rimligt! Jag har flera suspekta grannar....jo, så måste det helt enkelt vara.
Vad gör de av alla snodda IKEA-kataloger sedan då för att inte avslöjja sig? Eld i öppna spisen är ju alltid mysigt! Jag kommer vara mycket mer misstänksam mot mina grannar framöver, jag har varit för blåögd!

2007-09-26 @ 02:17:12
Postat av: Mikaela

Tänkte säga att du skulle beställa den :P Men det var ganska många andra som hunnit före med det förslaget ;)

2007-09-26 @ 10:03:29
URL: http://mikaaaelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0