Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

IKEA och vitaminer!

227650-746
Kände mig trött efter att ha brottat iväg pojkarna till skolorna i morse. Pojkarna var också trötta, speciellt den äldre som såg verkligen glåmig ut.
Jag lade mig att sova några timmar till.

Kände att jag behövde försöka komma igång och få lite energi så det blev en dusch och sedan lunch på IKEA.
Jag snackade och flirtade mig till att få en IKEA-katalog men det var inte det enklaste kan jag säga, tjejerna var benhårda med låne-exen men en stackars kille var övertalningsbar slutligen!

Köpte en vit IKEA-badrock som visserligen var lite stor i S/M....fasen, jag som trodde det stod för Small/ Medium men det kanske stod för Sado/Macho eller hur det stavas...har ju inte direkt tänkt på IKEA i de banorna..

Köpte lite annat trams, ni vet bra-att-ha-servetter och sådant.

Åkte också en sväng till MIO för att se om de hade krokar till hallen och några bättre speglar än IKEA men jag tyckte allt var väldigt dyrt där.

Köpte en stängel "fake-orkidé" att pryda ett oblommande exemplar med i väntan på ny blomning.
Är normalt sett ordentligt emot fake-blommor men den här var dyr och såg riktigt levande ut så den fick hänga med hem!

Sen hamnade jag i mataffären och det blev Tex Mex på stora grabbens initiativ.

Jag är ganska otroende vad det gäller vitamintillskott och sådant men i dag föll jag till föga och gick in på apoteket för att köpa något vitaminpiller till stora grabben som ser hängig ut.

Det slutade med att jag själv också ansåg mig hängig och osprudlande så jag kom också hem med diverse produkter.
Nå väl...man pinkar ju bara ut det ändå om kroppen redan får vad den ska ha!

Nu ska jag laga mat till barnen och deras kompisar.

Egentligen var planen att jag skulle ut och ta några öl med jobbarkompisarna i kväll men tyvärr blir maken sen hem så den planen sket sig!

Kommentarer
Postat av: anncka

Hej! Låter som om du haft en häktisk dag, mycket du har uträttat. Jag har i och för sig varit o lunchat med en kompis i Södertälje och handlat lite grejer...nya ljus + stenar o byxor till barnen...
´Du är så duktig på att skriva, jag känner att jag inte riktigt kommer igång, men det kommer väl...
Ha det gott
Den som känner andra är livserfaren. Den som känner sej själv är klok.

2007-09-27 @ 17:45:02
URL: http://anncka.blogg.se
Postat av: gullefjun

Fake-blommor e det ända du hittar i vårt hem, så praktiskt när man slipper vattna å så inga giftiga blommor till lilleman som gärna smakar på allt :)
Hoppas sonen kryar på sej.
Ha en mysig kväll.
Kram

2007-09-27 @ 18:44:25
URL: http://cojjoj.blogg.se
Postat av: Borthy till Gullefjun!

Mina söner har båda 2 smaskat blommor i sina unga år så jag hade direktlinje till giftinformationscentralen! Tyvärr har inte intresset för grönsaker hållt i sig, nu blir det kost-tillskott!

2007-09-27 @ 18:47:30
Postat av: Borthy till Anncka!

Hjärtligt välkommen till min blogg! Tack för din komplimang!
Jag vet nog att du kommit igång jättefint i din blogg, du och jag är av samma skrot och korn tror jag och jag välkomnar dig med hela hjärtat ned i bloggträsket
Vi ska bara pimpa lite mer i din och göra den fin, ändra lite texter så det blir dina ord i mallarna!
:-D kram

2007-09-27 @ 18:50:55
Postat av: Monika

Kosttillskott är bra om man inte lyckas äta en allsidig kost. Och vem lyckas det? Skulle jag äta så mycket som behövs för att få i mig alla vitaminer, mineraler, spårämnen osv skulle jag nog inte ens komma genom dörren på IVA.

2007-09-27 @ 19:08:21
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Kjellinskan

Oj, vilken runda! Himla tur att du fick tag på en egen IKEA-katalog! :)
Är du ledig i morgon också? Jag jobbar C-tur, så jag har i alla fall sovmorgon.
Kramar!

2007-09-27 @ 20:38:43
URL: http://kjellinskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0