Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Jag är ingen nolla på bloggar längre!

Yes! Äntligen blir jag tillfrågad om jag kan hjälpa till med någon grej i andras bloggar! Det känns verkligen bra att det har blivit pay-back-time!
Tänk så mycket jag frågat och tjatat hos andra, speciellt hos Junitjej som så tålmodigt förklarat saker för mig som jag inte fattat ett dugg av!
Nu börjar jag förstå lite av stil och kodmallen och har fått äran att förklara hur man förstorar sin profilbild och lite sådant för 2 bloggkompisar!
Till Junitjej vill jag bara säga: Jag ska rakryggad föra din vänliga blogganda vidare med att hjälpa om någon frågar! Självklart och jag gör det så gärna!
...men jag kommer nog till dig och frågar mer framöver! Jag börjar bli lite intresserad av att få till en Header!

Kommentarer
Postat av: Pensionären.

Dotter!!! Jag avundas verkligen din och din systers kunskaper ang. bloggning. Försöker också förstå dom här heroglyferna (stavning?) som döljer se bakom era fina bloggsidor.Har på allvar tagit tag i det nu på morgonen och hoppas att jag inte ger upp med en gång, för när det gäller det här med datoriet så tycker jag att det är så kul så även er gamla morsa ska nog få till'et såsmåningom.Det går bara lite saktare för Pensionären.

2007-09-18 @ 09:53:12
Postat av: Kjellinskan

Oj, du har blivit värsta HTML-proffset! :) Jag kan nada om sånt...
Kram!

2007-09-18 @ 10:28:23
URL: http://kjellinskan.blogspot.com
Postat av: Lisa

hehe vem har inte frågat junitjej om olika grejer...

2007-09-18 @ 11:09:18
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Borthy till pensionären!

Jag har bombat till mailbox med nödvändigheter på din HTML-resa! kram

2007-09-18 @ 11:37:19
Postat av: Borthy till Kjellinskan!

Säg bara till om jag kan hjälpa till med något...men med din blogg tror jag inte du är någon dun-unge precis! :-D Kram

2007-09-18 @ 11:38:45
Postat av: Borthy till Lisa!

Hmmm...du också? Jag trodde väl inte direkt att jag var ensam....men hela bloggvärlden är nog på henne och hon är så väldigt snäll och bussig! Har du några trix du kan lära ut til mig? Jag vet inte riktigt hur jag ska få till en header....

2007-09-18 @ 11:40:41
Postat av: Mikaela

Det är så roligt att träffa människor som vill hjälpa. Det inspirerar verkligen till att föra det vidare :)

2007-09-18 @ 13:08:23
URL: http://mikaaaelaa.blogg.se/
Postat av: Lisa

jag är väl inget proffs på headrar... jag har helt enkelt bara lagt in en bild i photoshop och klippt och klistrat och lagt in text...

2007-09-18 @ 21:25:03
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0