Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Pinsamt!

Det gick åt skogen med min GI-attack-start igår kväll! Till i dag jag ökat 0,5 kg! Ett kanonresultat kan man väl säga?
image660
Det var så här att när jag kom hem efter Yogan var jag matt och hungrig, barnen lika så och alla, inklusive maken var förkylda och hängiga. Min väninna har ju dessutom bott hos oss.

(Shit, det här var den absolut sämsta bortförklaringen jag hört!)

I stället för att laga t ex lax till oss alla fast jag då skulle äta bara grönsaker till så blev det spagetti och köttfärssås! Spagetthi?
image658
Begåvat av mig...även om det var fiber/protein spaghetti men ändå, jag ska ju ha en tid kolhydratfritt just nu!
Inte nog med det. Min väninna och jag knäckte en flaska vin och lite ostbågar till tjejsnacket senare på kvällen!
Nu har jag omstart idag. PINSAMT!
image659
Känner mig riktigt risig för övrigt idag, har sjuka barn hemma också. Just nu känns det inte möjligt för mig att springa något lopp som planerat på lördag. Måste ringa Jada om det.
Bloggregistret.se"border="0"/

Kommentarer
Postat av: Kjellinskan

Vad tråkigt att ni är hängiga och att du kanske inte kan vara med i loppet i helgen. Här är det riktigt trökväder i dag, så det blir till att hålla sig inne. Ska baka lite tror jag - men först ta och göra lite kaffe och äta frukost. Är helt själv hemma, bara jag och katten - underbaaart! :)
Kram och hoppas du får en bra, ledig dag!

2007-09-04 @ 09:51:50
URL: http://kjellinskan.blogspot.com
Postat av: Janne

Du behöver väl inte hålla på med GI heller. Träna ordentligt bara så slipper du bekymra dig för käket

2007-09-04 @ 10:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0