Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Placebo är bra medicin!

Arbetsdagen är nu slut. Det var en dag med riktigt fullt upp så mer finns inte att säga om dagen ännu! Utfört firmans order med i mitt tycke MVG!

En av firmans företagsledare kallade mig "älskling" på ett mycket ömt sätt mitt i röran idag!
He he... vi stannade upp  mitt i arbetet och tittade på varandra lika förvånade både hon och jag! Väldigt otippat utspel från hennes sida :-D
...men det var ett misstag men det bröt den isen! Vi brukar inte titulera varandra älskling på firman!

Smet ut och köpte en Sushi till lunch för att få bort minnet av gårdagens sushivariant!
Den jag fick idag var väldigt fin och gjordes när jag stod och tittade på! Lite morgontrött var nog ändå frun som gjorde den till oss för hon glömde ingefäran och det såg jag inte förrrän jag satt till bords och skullle börja njuta tillbaka i firmans matrum!
Nåväl, det är inget att gräma sig över nu.

Är relativt utpumpad efter dagen...sov inte så många timmar i natt helller, var pigg helt enkelt!
Även ungarna var pigga vid 22-tiden när jag kom hem igår kväll...blir lite skeptisk mot de där vitaminerna vi började med....
Kan Berocca skaka liv i ett lik på bara 3 dagar? Och "Mitt Val Barn" i ungarna???

Man kanske helt enkelt inte ska äta vitaminer på helgerna? Nä, jag skojjar bara, det är verkligen skönt man går igång på Placebo!
Nu ska jag hem och finns några Beroccaeffekter kvar blir det väl lite städprojekt och sedan något smarrigt till middag. Skulle kunna tänka mig biff och potatisgratäng. Undrar om det är något bra på TV i kväll?


Kommentarer
Postat av: Bim

En sak som jag tänkt på länge.... Vad jobbar du med??

2007-09-29 @ 15:30:00
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Borthy till Bim!

Med hänsyn till rikets säkerhet..... ;-D

2007-09-29 @ 15:39:05
Postat av: Bim

Tack för svaret! ;-) ;-D

2007-09-29 @ 15:43:04
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Kjellinskan

Är det Berocca man ska köpa om man vill bli pigg som en nötkärna? Ska inhandlas direkt... Jag sov som en klubbad säl i natt, somnade vid 24-tiden och vaknade 10:17... ! Är rätt utvilad i dag kan man säga utan överdrift.
Hoppas ni har det bra. Här ösregnar det och är riktigt uselt innekurarväder. Det går bara bra att jobba, längtar inte ut...
Kram!

2007-09-29 @ 16:19:51
URL: http://kjellinskan.blogspot.com
Postat av: Borthy till Kjellinskan!

Tror det är rejält uppåt-tjack (dålig på stavningen) i Beroccan!
(Jag bara skrev jag köpte dem på apoteket men det var faktiskt på "plattan" jag köpte dem av en kul typ!)
Bestäm att sova några nätter till sedan kör du en intesivkur med 1 Berocca dagligen och du kommer få överjordiska krafter!
Jag får nog börja äta dem var annan dag annars går jag i spinn....

2007-09-29 @ 16:36:56
Postat av: Kjellinskan

Ha ha... =)

2007-09-29 @ 18:37:03
URL: http://kjellinskan.blogspot.com
Postat av: My

Mysigt att bli kallad "älskling" på jobbet! ;) Hör väl inte till vanligheterna...
Japp uppåtjack är det nog i det röret! Var försiktig...
Ha en fortsatt bra helg!

2007-09-30 @ 07:22:27
URL: http://myilivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0