Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Risgrynsgröt, Maiden och Törnblom!

Det sammanfattar nog min vardagskväll alldeles förträffligt!
Är ensam med killarna då maken jobbar sent. Direkt efter jobbet skjutsade jag stora grabben på klarinettlektion och orkesterklass.
Lilla grabben och jag travade runt i affärer så länge.
El ringde och vi pratade lite livsåskådningsfrågor.

När vi skulle hämta stora grabben uppe på musikskolan träffade vi en annan mamma och vän som i dag fått ett nytt namn "Smektand"!
Hoppas att hon snart kommer dyka upp här i bloggen!
Vi fick lite funderingar på en glad kväll framöver, hon är väldigt possitiv, rolig och varm människa och gärna en tjej man har en vinkväll med glädje med!
Jag körde henne och hennes son hem.

När vi kom innan för dörren gick killarna ned till garaget för lite meka medan jag kokade risgrynsgröt till dem.

Jag försökte under den tiden hjälpa en bloggande tjej Mikaela hur man förstorar sitt profilkort i bloggen!

Killarna åt sedan och jag kopierade in Iron Maiden i datorn. Kunde inte hålla mig från att spela några godingar på riktigt hög volym!
Run to the hills, The number of the beast!
  
Läste Kalle Anka för barnen och nu är det dax att sätta sig i soffan och kolla veckans avsnitt av Nyberg och Törnblom!
Bloggregistret.se"border="0"/

Kommentarer
Postat av: pappa B

Vet att man kan förstora vissa delar med silikon, men inte hur man förstorar sin profilbild. Skulle damen kunna lära ut detta även till mig`?
Har bara instoppat rå blomkål, strimlade morötter och oliver i näbben i kväll. Väldigt duktig farbror vill jag lova.
Kramis

2007-09-18 @ 00:20:12
URL: http://www.pappab.webblogg.se
Postat av: pappa B

Det kanske skulle passa med lite taktil massage? Rygg, händer och fötter som födelsedagspresent?
Det är bara att hojta till. Jag är redo att få dig riktigt mysig (att må bra menar jag givetvis)

2007-09-18 @ 00:39:25
URL: http://www.pappab.webblogg.se
Postat av: Borthy till Pappab!

Du är mej allt en riktig snuskgubbe mellan varven men när det kommer från dej kan man inte annat än le! Självklart ska jag nog kunna hjälpa dig att förstora din profil!
Jag återkommer! Ha en fin broccolidag nu, du vet vi har Bim med på tåget nu också! Fan, du verkar verkligen gå igång på blomkol och grejjer!Kör hårt!

2007-09-18 @ 07:29:58
Postat av: Majjanw

Aha, en ny mailadress, måste skicka nåt bara för det.
Ha det gott!

2007-09-18 @ 09:12:42
URL: http://majjanw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0