Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Skruvskadad vinnande säljare!

Krattskador i händerna har man ju haft vår och höst genom åren men skruvskador har jag aldrig tidigare haft!

I morse skruvade jag under 2 timmar ihop sängen Malm från IKEA och jag har nu blåsor i handflatan och på långfinrets spets av gediget skruvmejselarbete!

Jag antar att jag måste vänta några dagar till det här läker innan jag kan köpa och skruva i hop min soffa :-D 

I förmiddags jublade jag och J in på mäklarens kontor för att skriva kontraktet med köparna! Vi möttes av en ytterst nervös barnfamilj där pappan var väldigt svettig över den stora kostnaden!

Jag skulle också ha tänkt så huvudet knakade innan jag köpte ett hus för de pengarna men för oss som säljare kändes det hur skönt som helst!
Det kändes faktiskt helt otroligt och nu är det påskrivet och i hamn!

Jag trodde jag skulle gråta när vi skrev över huset på köparna, ja ni vet oro och sentimentalitet men nej, jag tror både jag och J kände att allt kändes bra och okay!

Jag åkte sedan tillbaka en liten stund till lägenheten och slappnade av från anspänningen och passade på att installerade TVn till digital-tv-boxen och fick in 145 kanaler eller något liknande, hur många som helst!
Jag blir imponerad av mig själv när jag fixar dessa tekniska saker helt själv.

Nu är det arbete som gäller!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Wow! Vad skönt att allt det jobbiga är klart! Nu är det bara lite trist urstädning kvar, men det fixar ni galant! Skönt att det gick bra på banken med alla känslor, man vet aldrig hur man reagerar.
Nu kan du ut och shoppa loss som en galning ju! :)
K R A M! ♥

2008-04-11 @ 17:30:59
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: kicki

Underbart att det är klart, det gick väldigt fort tycker jag. Blev det en barnfamilj som tog över efter er?.
Ja nu skulle du behöva vara ledig för att riktigt komma igång i nya lägenheten, det är ju hela tiden så
mycket plock som är gött att få gjort på en gång..
Ha det så bra i helgen..

2008-04-11 @ 19:49:41
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se
Postat av: Anncka

Hej min vän :)
vad härligt att allt gått i hamn ;))
Självklart ses vi! jag och 2 till från min firma åker med...skall bli jättekul att ses åter :)
ha det gott//kram

2008-04-12 @ 02:20:39
URL: http://anncka.blogg.se
Postat av: Junitjej

Kul att ni har fått sålt huset för ett bra pris!!!
Du är otroligt teknisk! Jag är verkligen imponerad.
Ha en trevlig helg! ♥

2008-04-12 @ 09:13:17
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Lizaloop

Vad cool fondväggen var, verkligen ett lyft!

2008-04-12 @ 10:00:35
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: sweetmama

Men stackare sitter du och skruvar för hand!

Köp dig en skruvdragare. Det finns enkla varianter för bara några hundralappar med alla tillbehöver du behöver.
Titta på Claes Olsson, Öb eller Rusta.

Jag lovar dig att du kommer ha användning av den igen. Dina nya möbler kommer att behöva efterdras efter ett tag, de blir vingliga när trät torkat till.

Man lär sig som singeltjej.
Kram!

2008-04-12 @ 11:27:17
URL: http://www.sweetmama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0