Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Varför frånvaro? Lathet och blivit av med oskulden!

Ja, så märkvärdigt var det inte :-D ....

Jag jobbade söndag, måndag och tisdag natt.
Jag hade mycket tidskrävande och stimulerande arbetsuppgifter så jag satt inte ned många sekunder.
1 gång försökte jag titta in i datorn på söndagsnatten men då var det gigantiskt systemunderhåll här på Blogg.se.

Sedan var det också så här att jag kände mig inte bra rent fysiskt, ni vet men tror något ska bryta ut, man är svag i kroppen helt enkelt så jag sov bort resten av de där dygnen.

På onsdagen när jag vaknade efter 3:e natten var jag glad och förväntansfull!
Nu var det dax för mig att bli av med min oskuld!
(Då fattar ju vem som helst att man är lite PÅ!)

Hoppade i badkaret, läste (men naturligtvis rakade jag mig INTE någonstans....RESPEKT!) mådde allmänt bra!

När klockan blev 19.00 satte jag mig i bilen och körde till Tyresö.
Lite nervös men ändå övertygad om att inte så mycket folk skulle bevittna det hela...att vi skulle få vara ensamma när jag skulle göra det första gången! (Det var därför vi valde detta ställe).

Så var dock inte fallet.
Det var många som ville se.
2 A-lag.
Ett i fotboll och även det a-laget som brukar sitta på bänken.
Även ca 6 st gravida och duktiga kvinnor fanns där och en hel bunt med gråa möss som ville blomma upp för en stund!
Stället var chockande fullsatt nästan! Det hade vi aldrig trott!

Här skulle det alltså ske, nu skulle det bli av....annars tänkte inte C vara vän med mig längre.
Det var på Kurres corner och det var Karaokeafton.

Jag drack läsk och åt en plankstek och sedan var det bara att bita tag i det.
Upp på scenen och jag sjöng " När löven faller".
På något jäkla vänster gick det faktiskt okay, lite darrig i benen men mina vänner sade jag var bra!
(Det är riktiga vänner det! :-D)

Sedan sjöng jag "Känn ingen sorg för mig Göteborg" och det gick hör och häpna riktigt bra det också fast jag kan inte beskyllas för att ha någon livlig vild scenshow, jag har ingen större mickvana och behöver hålla mig nära den och still för att få till ljudet.

Är jäkligt rädd för att det ska bli vingligt och småfalskt...har hyggliga krav på mig själv och det var väl därför jag tyckt det varit så jobbigt att bli av med den här oskulden och väntat in det rätta stället!
Jo, jag vet, i karaoke får man sjunga förjäkligt men det gäller andra...inte mej! :-D

Åkte hem efter midnatt och somnade mirakulöst.
Sov till kl 08.00 nästa morgon torsdag och då försökte jag ställa om till ny dygnsrytm.

Je kom förbi och drack kaffe och vi satt och pratade innan vi åkte till firmans gym och körde ett pass innan jag skulle gå till jobbet och han på något möte.
Kvällspasset på firman flöt på med mycket att göra och när jag kom hem var det bara att gå och lägga sig igen.

Nu har jag vaknat till en ledig dag och jag tror jag ska börja titta lite på julklappar idag!

Kommentarer
Postat av: cirocco

Vilken kvinna! har inte läst allt ännu.., men kanske till i morn eller nåt, ja du är verkligen härlig, hur hinner man kan man ju undra men sånt som är roligt och intressanr hinner man ju alltid med, nästan i alla fall.

Ha en underbar dag!

2008-12-05 @ 12:23:01
Postat av: Kraka

Fredagkväll! Min favvokväll som bekant. Har alldeles nyss kommit hem och ska snart ha en "dejt" med Hidalgo.

2008-12-05 @ 20:25:28
URL: http://kraka.moah.se
Postat av: Mor

Helt annan sak: Vilket "tänk" har Du om kommande jul?

2008-12-06 @ 09:31:01
Postat av: C a m i l l a

God förmiddag tjejen! Jag kunde inte lämna kommentarer på ditt nyaste inlägg, så jag gör det här i stället.

Vad härligt det låte med en lugn helg, det behöver du! =)

Hoppas du kom igång med julklapparna lite mer, men om jag inte minns helt fel så började du köpa julklappar redan i typ... september... ?

Ha en skön söndag!

K R A M!

2008-12-07 @ 11:51:27
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0