Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Åka Limousine, som det anstår en dam!

I lördags efter min kökstädning blev det resa in till stan.
På Hötorget var de snälla (läs jobbiga) handlarna alldeles i extas att skrikandes få skänka bort sina tulpaner då de började vilja få gå hem och göra helg. Jag råkade gå därifrån med ett jättefång för ynka 50 kronor!
227650-1012 (Googlad lånad bild)
Därifrån raka vägen in i Konserthuset där konserten "Hjältar och hjältinnor" spelades av Kungliga filharmonikerna och Adolf fredriks musikklasser åk 4 där äldsta sonen går.
Det var en jättefin och trevlig konsert och de var väldigt duktiga alla barnen!

Därifrån till vänner som hade taklagsfest för sin nya utbyggnad på huset!
Jättetrevligt med hela deras hus fullt med vänner och de bjöd på god mat och en trevlig kväll.
227650-1011
När kvällen började bli sen ringde vi på en taxi och vad tror ni händer hon som har tur hela tiden.
I stället för en taxi skickar taxi Stockholm en Limousine!
Vi höll ju på att få dån-dimpen när vi förstod att den skulle hämta oss!
Barnen kunde sitta och titta på tv eller film under åkturen! Det var ett skojjigt inslag i Lördagskvällen!
Jag försökte fota hela härligheten men det gick inte så lysande, det syns inte hur maffig den var!227650-1010
I dag söndag har jag spenderat alla mina vakna timmar på firman. Från 7.00- 21.30. lite mer än vad som är behagligt, känns som benen har travat runt lite väl mycket men det var ändå en väldigt lagom och trevlig dag!
Nu skall jag läsa någon sida i min bok och sedan sova! God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen!! Villken kväll!!!

2008-02-10 @ 23:20:10
Postat av: A

Himla häftigt det där med limousinen =) Måste ha varit jättekul för grabbarna... Ha det fint, Kram

2008-02-11 @ 06:24:21
URL: http://amittilivet.blogg.se
Postat av: Ulla

Limo! Coolt! Jag hade nog oxå fått dåndimpen. Det är ju inte så att man åker limo varje dag. Ha en skön måndag!

2008-02-11 @ 06:27:48
URL: http://www.ulla67.blogg.se
Postat av: britten

ja jag brukar också handla blommor på hötorget..strax innan dom stänger kan man få dom nästan gratis..vad trevligt det lät med konserten !

Det gläder mig att se att du utnyttjar Taxi Stockholm !!! kanske var det någon av våra chaufförer ni åkte hem med..

ha en fin dag

2008-02-11 @ 08:31:06
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: kicki

Vilken lycka för pojkarna att få åka så fint, kan tro att de var fnissiga under resan..
Ha det gott min vän..

2008-02-11 @ 11:35:09
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se
Postat av: amonym

guuuuu vaaaa cooooolt! Mina barn hade ju bara fått dåndimpen! Och jag med=))))

2008-02-18 @ 10:24:42
URL: http://amonym.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0