Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Att fokuserat föreviga positivt!

Nu ser min blogg så trist ut utan ett enda foto! Konstigt att jag låter det ske?
Snart skall jag börja fotografera igen! Jag gillar ju det!

Det här mörkret runt mig inbjuder helt enkelt inte till det (och jag har ingen bra teknik eller kamera för att fotografera när det inte är ljust) men jag längtar efter att se saker, speciellt människor vackra genom linsen och föreviga igen!

Mycket har fått stryka på foten, snart skall jag ta upp mina intressen,
snart känner jag att jag kommer kunna fokusera bara positivt!

Kommentarer
Postat av: Mor

Kolla mail och leeeee....

2008-02-06 @ 17:23:43
Postat av: Ulla

Jag försöker verkligen tänka positivt, men idag var det en trasa som kom hem från jobbet. Det har inte funnits någon ork tll annat än att försöka få dagen att gå. Hemsk känsla, men det gick inte att tänka om.

2008-02-06 @ 19:29:01
URL: http://www.ulla67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0