Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Brunt puder!


Men oj vilket liv det blev på er när jag skrev mitt förakt för brunt puder! :-D
Det verkar som om många av er mina vänner dagligen använder brunt puder och då företrädesvis Indianpuder!

Jag har den största respekt för er och utgår helt och fullt i från att jag har fel ifrågan!

Jag såg bara framför mig...det vi kallade för puder-luder i ungdomen!
Ni vet, en kaka av puder i ansiktert, flera toner mörkare än hudens och att halsen bara partiellt fått samma kraftfulla behandling som ansiktet...

...Ni vet när alla kläderna i kragen på Hennes & Maurits hade bruna puder-ränder. Minns ni?
Det var liksom det som kom upp i mitt huvud som något jag inte vill gå igenom igen!

Hur som helst...jo, jag känner mig jäkligt trist och blek nu så inom de närmaste dagarna är det jag som styr kosan mot sminkavdelningen och införskaffar mig ett Indianpuder och ansluter mig till er skara!

Man är inte sämre än att man kan göra om och göra rätt :-D

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha ha... =) Jag skulle inte kunna leva utan solpuder, en gnutta på kinderna och på nästippen gör susen på en glåmig hy. Dr Hauscka har ett super-duperbra på Åhléns som räcker i evgiheter.
Kram!

2008-02-17 @ 15:34:47
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Borthy til Camilla!

Jag ska köpa det och jag kan verkligen behöva börja resan mot att bli en puma igen! :-D "Puder-Puma"?

2008-02-17 @ 15:39:23
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Mor

N E J !!
Köp inte brunt puder, Du oxo!
Det ser för jäkligt ut! Lika jäkligt som när man
färgar håret och det har börjat växa ut så att det blir ett ljust eller svart dike i hårbotten.

2008-02-17 @ 15:58:01
Postat av: syrran

Tyvärr! Inga försök till att ändra mej ifrågan.. Däremot ROUGE, det är en annan sak.

2008-02-17 @ 16:12:57
URL: http://majjanw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0