Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Det känns jättebra nu.

Först höll det inte på bli av, klaffade inte med tider men sedan fick en del av oss till ett uppföljande samtal om det som skedde härom natten på jobbet.

Jag gick ju med känslan av att det inte var fullständigt avslutat på ett bra sätt, att det gick fel i i det sista svåra, kommunikationen på slutet, och det jag egentligen ville ha ut av uppföljningen var att få fram att jag uppskattat ett fantastiskt samarbete som jag upplevde att vi hade!

I dag hade vi ett i mina ögon mycket bra, öppenhjärtligt samtal om känslorna och jag kände att pusselbitarna lade sig på helt rätt plats!
Nu kan jag släppa och gå vidare stärkt.

I övrigt har dagen varit en riktigt bra studiedag.

Flera duktiga kollegor på min arbetsplats har föreläst för oss andra om sina specialområden! Jag blir alltid så farsinerad av vad duktiga alla är på att lära ut och så kunniga på sina områden!

En riktigt lång och trevlig lunch hade vi också även om jag kan tycka att den inte hade behövt vara så låååång, vi gick till en resturng som vi annars sällan går till.

På fikarasten bjöds hela arbetsplatsen på semlor och vår nya högsta chef kom och presenterade sig.

Efter jobbet ilade jag hem för att hämta pojkarna och åka till djuraffären då vårt nya lilla virvelmarsvin kommit.
Just nu sitter pojkarna och gosar med de små och jag ska strax städa buren och sedan sticka i väg på föräldramöte.
En bra dag!

Kommentarer
Postat av: Monika

Det är viktigt med kommunikation och att visa varann uppskattning. Även är det inte hänt "något särskilt" utan bara varit "mycket". Jag försöker alltid visa att
jag tycker om mina kamrater och uppskattar samarbetet, men jag vet ju inte om jag lyckas förstås... Men att säga tack och ge varann en kram ibland kostar ju inget och ger så mycket tillbaka.

2008-02-05 @ 19:47:34
URL: http://kraka.zoomin.se
Postat av: Camilla

Vilken härlig dag! :) Hoppas att vi får se bild på nya marsvinet också.
Här rullar det på... det känns bra! I morgon kommer mannens kompis och hjälper till att riva väggen, så i kväll blir det hem och plocka ur alla grejor därifrån.
Hoppas du får en lika härlig onsdag som tisdag.
K R A M!

2008-02-06 @ 08:02:58
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: amonym

Åh vad skönt att pusselbitarna är på plats!

Hade besök från din "firma" igår, pratade om eran "firmas" arbete med webbutveckling. Intressant!

Åh vad imponerad jag är av att ni har husdjur! Mina barn tjatar ideligen.....kanske borde man.... men inte just nu=)

2008-02-06 @ 08:26:30
URL: http://amonym.blogg.se
Postat av: Camilla

Har känt mig trött och håglös i en vecka, så nu var jag upp på apoteket och köpte ett rör Berocca. Visst var det den sorten du tog för ett tag sedan? Det ska bli kul att se om jag märker någon (manisk?) effekt... =) Gääsp!
Kram på dig!

2008-02-06 @ 11:51:18
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: britten

önskar dig nästa dag likaledes.

2008-02-06 @ 11:56:44
URL: http://pyrobritt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0