Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Det verkar som om blogg.se har lite influensa?

227650-1025
De senaste dygnen har ju inget funkat här i bloggen, åtminstone inte nattetid.
Hmmm.... Inlägg som inte dyker upp i bloggen fast de står att de är publicerade och nyss när jag slog upp min blogg kom hela bakgrunden upp och sedan bara massa runskrift...ja, lite märkligt!

Är nu vaken och papsen har varit här med min födelsedagspresent från honom och mamma. En digital systemkamera.

NikonD40 kit står det på kartongen med kameran. Det kom också med en stor kasse med tillbehör med blixtar och objektiv! Nu har jag lite att sätta mig in i!

Det kommer nog att gå åt ett antal telefonsamtal till mamma och till syrran som fått sin i helgen och som redan börjat knåpa i hop sin likadana kamera och med tiden kanske man kan få rådfråga livlinanorna Tierra, PappaB, Think Twice och Ulla med flera om lite tips för att lära sig och växa med kameran!

Helt klart måste jag nog gå en kurs till hösten i varje fall. Ska ru bli mä syrran?
Vågar nästan inte ta i grejjerna ens men det skall bli så otroligt roligt att sätta igång med det hela snart!

Nä, nu måste jag ha morgonkaffe och kanske en liten promenad. I går fick jag i hop 11.067 steg fast jag inte gjorde ett smack i motionsväg. Är inte det ganska bra pinkat av en trähäst!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag är sååå avundsjuk på er som får såna där fina presenter! En Nikon D40 är min högsta dröm, ska försöka inhandla en innan sommaren jag också. Får väl lura mannen att köpa bio-surrondljud eller platt-TV till sovrummet eller så, så att jag kan shoppa kamera med gott samvete.
Spännande med fotokurs också. Man kan få mycket bra tips i tidningen "Digital foto" också, som har blivit en ny favorit hos mig (djupt va, om man jämför med Damernas och Amelia... he he...)
Kramelikram!

2008-02-20 @ 17:23:36
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Bim

Min dotter har en sån kamera, och hon är supernöjd med den!

2008-02-20 @ 17:30:08
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Monika

*suckar* Jaha, och mina stackars 10468 steg är ju inte mycket att räkna med. Idag blir det dessutom ännu värre för jag har varit inomhus hela tiden och plockat med mina sorteringsnödiga papper. Får väl springa under kristallerna inatt.

2008-02-20 @ 18:17:57
URL: http://kraka.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Andreas

Jo, men visst. Det är bra mid mig. Trivs med det mesta i livet just nu. Bloggen vilar lite... kanske märks :)

Hur är det med dig då?

2008-02-20 @ 18:26:33
URL: http://a5.blogg.se
Postat av: syrran

Självfallet foto kurs i höst!!
Du, glöm inte halsen...

2008-02-20 @ 18:43:56
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Tierra

Åhhhh... vad roligt vännen !!!

Visst hjälper jag dig gärna om du har frågor... och vill ha tips och idéer :-) Jag ska gå på min första kursträff på tisdag kväll... och jag är såååå spänd och förväntansfull....

Tipas dig gärna redan nu om att skaffa en prenumeration på tidningen Digital Foto... en guldgruva med tips, bra artiklar och massor av härliga bilder :-)

Sköt om dig och ha en bra dag !

Varma hälsningar, Tierra

P.S. Återigen, stort TACK för stöd & omtanke !

2008-02-21 @ 10:04:50
URL: http://filmjolk.blogspot.com
Postat av: amonym

Åhhhh jag vill också ha en kamera!!!!!! Grattis!
När fyllde du förresten?
Bra jobbat med stegen! Visst blir man lite taggad av att ha den där mackapären på sig!?
kram

2008-02-22 @ 08:26:32
URL: http://amonym.blogg.se
Postat av: Think Twice

Stort Grattis i efterskott....då fyller vi år nästan samtidigt...
Gud vilken fin kamera du fått, tänk så många fina kort du kommer att kunna ta nu!
Jag är själv i full jakt på att införskaffa mig en systemkamera...få se när jag slår till:)
Ps! Har inte varit så alert på bloggen, haft mycket annat för mig som pockat på min tid!
/Kram

2008-02-25 @ 11:11:35
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0