Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

En lista till.

Hittade en lista hos A som jag snodde med mig då det var ett tag sedan jag gjorde en tycker jag!

Jag har i mitt liv:

( ) Rökt en cigarett
(x) Druckit så mycket att du spytt. (Troligen men det var ju inte direkt igår!)
(x) Krockat någons bil (Pappas Mazda på min födelsedag för 2 år sedan, men det var inte jag som var den skyldiga!)
( ) Har krockat med moppe
( ) Stulit en bil
(x) Varit kär
(x) Blivit dumpad
(x) Haft sex på offentlig plats (Tänk om alla svarar ja på den frågan....hur skulle just det se ut? :-D)
( ) Snattat
( ) Varit I slagsmål .  
( ) Smugit UT ur dina föräldrars hem
( ) Blivit påkommen av någon när du har sex
(x) Haft känslor för någon som inte känt tillbaka
(x) Blivit arresterad (Fortkörning. Kört 42 km på 30 väg. Gills det?
( ) Gått på en BLIND DATE
(x) Ljugit för en vän. (Det har jag säkert gjort, någon vit men jag minns inte!)
( ) Skolkat
(x) Sett någon dö
( ) Varit till Kanada
( ) Varit till Mexiko
(x) Flygit flygplan (Alltså jag har åkt i det, inte suttit vid spakarna...hu nej!)
( ) Gått vilse.
(x) Rest runt I Sverige
( ) Besökt Washington DC
(x) Simmat I havet
( ) Känt som du skulle dö
(x ) Gråtit dig till sömns
(x) Lekt tjuv och polis (Troligen men minns inte...borde gör det oftare!)
( ) Nyligen ritat med färger
(x) Sjungit karaoke
(x) Betalat för maten med enbart mynt (Möjligen på Mc Donalds?)
(x) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra.
(x) Busringt (På den gamla goda tiden när det gick att busringa, innan nummerpresentatörerna!)
(x) Skrattat så mycket att någon dryck kommit Ut ur näsan
(x) Fångat en snöflinga på tungan
(x ) Dansat I regn ( Det borde jag ha gjort eller så ska jag deffinitivt snart görta det!)
(x) Skrivit till Jultomten (jag har ett tätt samarbete med jultomten!)
( ) Blivit kysst under en mistel (Tur man har vissa saker kvar i livet, annars kanske man skulle känna sig mätt....)
( ) Sett solen gå upp med någon du tyckt om
(x) Blåst såpbubblor
(x) Grillat på en strand
( ) Gått på en fest du inte var bjuden till
(x ) Åkt rullskridskor En gång på en möhippa tror jag.
(x) Åkt skridskor  
( ) Något smeknamn
Pappas namn?
 Anders
Mammas namn? Barbro
Favoritdricka?
Rödvin och kaffe men inte blandat.
Tatuering?
Nej
Kroppspiercing?
 Öronhål.
Födelseort: Katrineholm.
Favorit semesterort?
 Tält i skogen. Skidsemester i alperna. Värme och bad. You name it och jag gillar all semester!
Har du nånsin vart I Afrika? nej tyvärr.
Någonsin stulit en trafikskylt?
Nej.
Favoritmat?
Biff!
Favoritdag I veckan? 
 Ledig dag!
Vad gör du för att koppla av ?
 Bloggar.....läser, springer... jag är dålig på att koppla av just nu.
Meddelande till dina vänner som läser detta: Det finns bara en väg nu och det är frammåt, jag är på gång!
Hur ser du dig själv om 10 år? Stark och lycklig!
Vad gör du när du är uttråkad?  Klättrar på väggarna!
Vad tycker du om att få? Kärlek


Känn er fria att sno den =D

Kommentarer
Postat av: Bim

Nu har jag också! ;-D

2008-02-12 @ 18:23:33
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0