Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Kladdkakor, startkablar och halsfluss.

227650-1030
4:e nattpasset på raken. Mkt att stå i på firman men just nu har jag en liten paus.

I morse när jag skulle åka hem från jobbet var jag lite missnöjd över att stegräknaren bara hade kommit upp till 7000 steg.
Mina arbetsuppgifter hade krävt att jag suttit helt still senare delen av natten.

Jag behövde dock inte vara orolig länge utan kunde helt lita på min stora tur!
När jag kom till firmans garage och hoppade in i bilen klickade den bara, helt död!

Ringde runt men ingen var direkt motiverad att komma med starkablar vid 08.15.
Jag fick vackert vandra till pendeln...stackars mej.

Hur som helst, tur har jag ju så jag kom upp i den helt ok summan 10.768 steg pga morgonpromenaden. Jag lade huvudet på kudden och föll i koma vid 09.00
227650-1029

Väcktes av barnen vid 16.20. Dax att ta tag i verkligheten.
Förvirrad försökte jag fixa middag till dem och göra klar den stora inför innebandyträningen och sedan bakade lilla grabben och jag 3 kladdkakor som han skulle ha med sig till skolan på fredagens roliga timme.

När stora grabben kommer hem från innebandyträningen visar det sig att han har blivit sjuk och han säger själv vis av lång egen erfarenhet att han har halsfluss.

Jag brukar kunna lita på mina barn i det avseendet, vi brukar aldrig ha fel om och när de har Streptokocker.
Alltså drog vi i väg till närakuten för provtagning men de hade fullt så vi fick en tid till fredagsmorgonen kl 08.00.

Vi åkte också och provade med starkablar på min el-döda bil men den lät sig inte defibrileras igång och står fortfarande kvar i garaget här på firman.

In på jobbet strax innan 21.00 och jag har fått en liten men svår arbetsuppgift.  Det är kul med utmaningar!

(Lånade googlade bilder).

Kommentarer
Postat av: ejmis

4 nätter på raken!!! Hur orkar du det??
Ha en
bra helg =)

2008-02-22 @ 06:48:02
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0