Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Min nya innedrog!

Ja ha! Nu känner jag hur jag ramlar dit.
Började så smått att fingra lite på nya skönheten, alltså kameran och plötsligt hade nog ca 2 timmar gått...

Inte så att jag vågat mig på några större saker, bar ladda lite batterier, sätta den i autoläge och ta några kort på katten och det låter så härligt och tekniskt skönt i den när den tar korten med sådan precition!

Shit, jag är redan fast! Den känns så skön i händerna!

Jag skall lära mig det här! Jag tror att jag har det nedärvt från moderen, ett öga för att fotografera men tekniken i systemkameror besitter jag inte ett smack av.

Känns som jag har en helt ny värld att sätta mig in i!
Tur att detta kan kombineras så bra med bloggen eftersom man ju kan bli lite hungrig på att lägga ut bilder i bloggen allt eftersom man lär sig!.

Tack snälla snälla mamma och pappa. Det finns inte ord hur snälla och generösa ni är mot mig och syrran i precis allt!

Blev som sagt ingen promenad idag. Snart dax för nattjobb och än har jag bara 561 steg i räknaren.

Kommentarer
Postat av: Monika

Ha, ha... rätt åt dig. Jag hade iallafall drygt 1200 när jag kom till jobbet. Ska vi springa under kristallerna ihop inatt?

2008-02-20 @ 22:19:31
URL: http://kraka.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0