Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Har inte riktigt hämtat mig!

image911 (Min favorito-bild, han är ju för skön!)

Något stort har inträffat, fråga mig inte hur!
Själv har jag ju sovit mig igenom det stora och märkliga och fattade inte ens förrän efter ett bra tag efter att jag vaknat och loggat in mig på bloggen.

Massor av besökare...och jag som inte ens var klädd och nyduschad, hade ju inte ens städat upp här hemma hos mig i bloggen.

Här sitter jag alltså i morgonrock med vakna-blogg-kaffet (ja, jag jobbar ju natt,  därför detta sena frukostkaffe är väl bäst jag berättar för nyanlända) och det fullkomligt väller in besökare! Vad roligt!

Känns ju som om man borde ha något alldeles speciellt och berätta för alla som kommer men jag är helt enkelt en alldeles vanlig kvinna, heltidsarbetande 2-barnsmamma som verkligen gillar att blogga.

Jag har hållit på sedan i påskas, skrivit mycket och hunnit få många nya trevliga vänner här i cyberspace.

Jag har som största avsikt att se positivt på allt som sker i livet och speciellt fokusera på min alldeles vanliga vardag som jag har märkt faktiskt rymmer väldigt mycket trevligt!

Välkommen du nya besökare som kommer in och läser här!

Kanske är du någon som vill skriva en kommentar så att jag kan hitta tillbaka till dig och kanske med tiden så blir vi vänner! Det vore trevligt!

Nu har jag städat köket riktigt ordentligt och skall hoppa in i duschen och ge mig i väg till jobbet.

De flesta som läser fattar nog att man jobbar på sjukan, jag jobbar som intensiv-vårds-sjuksköterska.
Har aldrig tidigare skrivit det här i min blogg och jag tänker troligen aldrig skriva det igen. Har inte för avsikt att någonsin skriva något om mitt yrke men många frågar ju.

Jag skriver däremot gärna om min trevliga arbetsplats och mina trevliga kollegor, om possitiva saker som sker men aldrig om jobbet!
Bloggregistret.se"border="0"/

Kommentarer
Postat av: Andreas

Ville bara ännu en gång önska
ett nytt och bättre år!

Andreas (inte så ny, men läsare)

2008-01-01 @ 19:38:03
Postat av: kicki

Ha det så bra på jobbet inatt, snart måste du väl gå av, du har ju jobbat så många nätter nu..
kram från kicki

2008-01-01 @ 19:39:01
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se
Postat av: Bim

Du är med på lista för de Mesta Aktiva på blogg.se. Därför har du nog fått en massa extra läsare! ;-)

2008-01-01 @ 20:07:28
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: A

Hahaha..Jag har undrat varför det är din favvobild =) Han tar så lång tid på sig att komma upp så jag har fullständigt missat honom innan.... Hur läcker som helst ju=) Ha det fint. Kram

2008-01-01 @ 20:42:19
URL: http://amittilivet.blogg.se
Postat av: Camilla

God kväll! Jag är av den gamla arten av besökare till din blogg, känner mig nästan lite dammig... ;)
Du får en kommentar av mig ändå. I ♥ din blogg!
K R A M!

2008-01-01 @ 21:13:19
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: britten

Ja och det min käre bloggvän är en del av anledningen att jag gillar din blogg.

Du är verkligen en ljus och positiv människa, och du behövs så oerhört mycket.

Stor kram och gott nytt

2008-01-01 @ 21:28:12
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: Sofia

Har du haft en bra dag? :)

2008-01-01 @ 21:44:58
URL: http://nostalgitrippad.blogg.se
Postat av: amonym

ahaaaa du är en vanlig människa=) hihi! Men det är det som är det fina att "vanliga" människor är så härliga och inspirerande och stöttande! Keep on going!
kramen
ps... jag fixar o trixar med bloggen...hehe snart snart... kanske...

2008-01-01 @ 22:02:27
URL: http://amonym

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0