Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Ut och kuta! Tanka livsenergi!

Nu har jag tagit en liten bloggpromenad som uppvärmning, den första på länge, har känt mig lite för stressad i själ och ande när vardagen krypit nära igen och därför inte varit så närvarande någonstans...mer än på vinden kanske :-)

Ska nu försöka råda bot på det och bara göra det, slänga mig ut på en springtur!

Har nu på morgonen laddat telefonen med massor av ny musik som lämpar sig att lyssna på  under springning!

Jag har också gjort klart "veckoschemalistan" som blev alldeles för gedigen, jag blev stressad bara av att se den... men hellre det, att ha koll och bli bra på att förbereda dagarna än att gå och stressa upp sig för oron att inte ha full koll!
Nu, på edrea platser, ut och spring!

Kommentarer
Postat av: Socrate

Kommentar från Socrates blogg, angående pappor och ringlekar:
Jo visst, Borthy, var det lite smygmotion men av den mera sävliga typen...där ordet motion är oerhört starkt...Att Du Borthy är oblyg och käck i dansen beror på att DU ÄR QUINNA! Jag gjorde en mycket ovetenskaplig undersökning i söndax och kom till slutsatsen att andelen pappor - alltså män - i samlingen var ca 3% dvs. jag och kanske 4 till...
Mammor har en naturlig känsla för sånt medan pappor hellre drar till skogs och nedlägger en mammut och asar hem till familjens middag...serdu!
...eller går ut och kapar nåt med vinkelslipen.
DOCK - OBLYGA PAPPOR EXISTERAR OXÅ men är få...
Hoppas barnen minns min heroiska insats nästa år...

//Socrate

2008-01-15 @ 10:17:57
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: amonym

och jag som kände mig så ensam när jag sprang idag och så var du ute också....om jag hade vetat=)
kram

2008-01-15 @ 10:43:51
URL: http://amonym.blogg.se
Postat av: Camilla

Hurtbulle! :) Självklart ska vi sikta på längdåkningskarriär du och jag... hi hi... Blir man snygg av det, även om man börjar lite senare i livet?
Bättre nu, är inte arg alls längre - men i går hade jag kunnat mörda.
K R A M!

2008-01-15 @ 12:09:40
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Socrate

...kom just på att jag missade att berätta att det säkert stod 29 pappor bredvid och iakttog med längtande blickar...de hade gärna velat dansa oxå...om de bara vågat...eller VAD VET JAG?

//Socrate

2008-01-15 @ 12:12:49
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: britten

va härligt med ny musik i lurarna och så ut i skogen ..skönt.
Du har fått en liten utmärkelse hos mig.

kram

2008-01-15 @ 12:18:15
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: Monika

Jaha, vissa springer av sig kalorier medan andra fyller på med kaloririk leverpastemacka. Tänk så olika det kan vara...
(Men det var paprika och annat nyttigt på den också.)

2008-01-15 @ 13:02:03
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Andreas

När det gäller att löparglädje är vi på samma spår Borthy, men det är ju ingen nytt :)

2008-01-15 @ 22:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0