Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

VälgörandeYoga!

I dag när jag kom till jobbet och såg parkeringsmöjligheterna...blev jag riktigt förbannad på mig själv att jag inte var i bättre trim och hade bättre förstånd så att jag hade sprungit till jobbet i stället.
(Gjorde det några gånger för något år sen faktiskt, trot den som vill!)

Parkeringsmöjligheterna var i dag lika med noll!
Fick parkera borta i Gnesta och ta en rask promenad tillbaka på några mil i regnet och ävan skynda mig för att hinna i tid till jobbet!

Hur som helst var det riktigt bra uppvärmning eftersom det föll sig så lyckligt att jag kunde få gå iväg och vara med på en timmes yoga idag!

Yes, äntligen på gång igen!

Det var hur skönt som helst och känslan efteråt lade sig som ett skyddande lager bomull runt min kropp och min själ och tur var det, alltså att det vadderade in mitt psyke för under eftermiddagen har jag fått använda hela min kompetens och bästa förmåga för att räcka till.
Inte alltid lätt för människan (t ex jag själv) att vara människa, hur väl man än vill.

Nu ska jag knalla till Gnesta och hämta bilen så jag kan åka hem och somna över böckerna inför i morgon!

Kommentarer
Postat av: amonym

Men oj vad mycket vardagsmotion du fått idag! Och håller fullständigt med ibland är konsten att vara människa övermäktig och man blir ett litet monster....åtminstone jag....hua=)
Sov så gott!

2008-01-07 @ 22:45:22
URL: http://amonym.blogg.se
Postat av: Pensionären.

Att Du inte knallade hela vägen hit och blev bjuden på lite mat, när Du ända var i "Gnesta"
;-))

2008-01-08 @ 08:26:04
Postat av: maria

Yes! Äntligen Yoga!
Toppenbra!

2008-01-08 @ 10:16:31
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Tess

drygt när man inte hittar parkering i närheten!
men härligt med yoga! :)

2008-01-08 @ 15:02:53
URL: http://leonitanova.blogg.se
Postat av: Tess

härligt med yoga!!

2008-01-08 @ 15:03:21
URL: http://leonitanova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0