Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Somewhere back in time!


Klockan 16.00 träffades vi ett stort glatt gäng på Hardrock café för att värma upp med hamburgare. Stället var fullt och ur högtalarna dånade Iron Maiden!

Stället var fullsatt med skumma individer som man undrar var de normalt sett håller till?
Väldigt långa hår, väldigt många tatueringar och väldigt utsmyckade kläder typiska för "temat" hårdrock.

Någon hade en teori om att de troligen bor under stenar till vardags och bara kryper fram i konsertsammanhang? Ja inte vet jag men det var jättekul att få se och uppleva även förfesten!

Hamburgarna kan varmt rekomenderas, ordentligt välkryddade och goda! Öl fick man in i ishink om 5 och 5!
Syrran fick djävulen i sig ganska fort och automatiskt, det gällde nog oss alla. Ser ni hans blick i hennes ögon? Scary!


Mina arbetskamrater P och P! Sedan en bild på mej och min bror "Farmor".

Darr och Björne, gamla musikerkompisar från somewhere back in time! H och D, söta fast de är så grymma!

Kollegan M, Kollegan P ( som jag ska åka till egypten med), Sen är det en kille som jag inte känner men jag tror det kan vara brorsan till H? Sist men inte minst...fast troligen yngst I !

Man kanske inte direkt kan säga att mina bilder mot scenen och på bandet är så häpnadsväckande bra.... men man gör så gott man kan med en liten fick-kamera!
Man ser ju i varje fall att det är gubbar där på scenen och att de kör stenhårt!

De orden jag nu kommer att skriva kan kanske te sig lite konstiga men jag tror flera kan skriva under på det...
Vi var några stycken...både killar (hetero) och tjejer ...och vi var alla rörande eniga om att vi skulle kunna tänka oss en "kärleksrelation" med sångaren då han ter sig som ett mycket starkt levande karismatiskt energiknippe, egentligen oförklarbar med ord! ( Det finns inte många av dessa personer på jorden...)



Konserten fick absolut högsta betyg för musik, energi och totalupplevelse!


Killlen till vänster på bilden ovan är inte full på något sätt, bara i sedvanlig trans efter att ha sett sin 18:e Maidenkonsert och samtidigt så kraftfullt och förtjänstfullt agerat orubbligt kamerastativ till mig då jag fick sitta på hans axlar stora delar av konserten!
Tack Björne!
(..Shit vad min näsa är röd förresten...)

Killen till höger, H har den snyggaste tröjjan och jag ångrar nu i efterhand när jag haft lite tid på mig att kolla in tröjjorna att jag inte köpte den. När jag skulle köpa var det bara brottningsmatch som gällde och då blev det den långärmade...men den är också fin men inte skitsnygg kan jag tycka nu! ...man kan inte ha tur jämt och välja rätt!

Ser ni vad glada alla ser ut? ...och det beror inte på att de är så glada att äntligen få gå hem utan för att det var en så otroligt bra konsert vi fått se och höra! Energin sprutade från scenen! På dessa 2 bilder har jag lyckats samla ihop stora delar av gänget som var med men några fattas...


Alla bilder i detta inlägg är tagna med Borthys lill-kamera! ...jag har en uppsjö av bilder till men det tar för lång tid att blogga dem!
Berörda kommer få dem på skiva framöver om man vill!...trots lite taskig kvalitet är det ett fint minne!

Kommentarer
Postat av: The devil himself!

Skitshyssta bilder!

Dont mess with the devil!

Sov på!

2008-07-21 @ 14:41:32
URL: http://mariasfotografi.blogspot.com
Postat av: Farmor

Grymt trevlig tillställning det där, både på Hard Rock och konserten! Kul att så många "debutanter" tog sitt förnuft till fånga och masade sig dit =)

Nästan galet bra kamera du har där, alla blir ju skitsnygga.... ser fram emot att se resten av korten

Tjingeling!

2008-07-21 @ 15:49:27
Postat av: Camilla

Bättre än kent?

Va???

Men det såg helt underbart ut, du har verkligen fångat känslan på bild.

Min största (och icke Maiden-relaterade fråga) är: Funkar verkligen din kameras "ta bild då alla ler" funktion?

Kram!

2008-07-21 @ 16:03:03
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Lizaloop

Ja jag tvivlar inte på att ni har haft roligt!!!

2008-07-21 @ 18:37:38
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Helena

Ser ut som om ni haft det hur roligt som helst :-) Hur är läget i övrigt? Det verkar onekligen vara lite hektiskt för dig nu, men det kan vara skönt ibland. Här är allt bara bra än så länge.



Tack så mycket för komplimangen! Hjälp är en sak dock, jag hjälper gärna till om någon har specifika frågor. Att göra en hel design till människor jag inte känner eller vars blogg jag aldrig läst är lite jobbigare. En blogg är ju personlig och designen ska spegla den personen och det är ju svårt att få fram till bloggar jag inte läser i vanliga fall. Har en känsla av att det sällan blir bra, jag får kompromissa med vad jag gillar och den jag gör till får inte exakt det de vill ha eftersom de oftast inte vet riktigt, svårt och rörigt att förklara men du kanske förstår ändå :-)

2008-07-21 @ 21:31:19
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: evans

Vilka bra bilder! Jag satt uppe på läktaren och med mobilen därifrån blev det inte några bra bilder alls :(. Men visst var det en häftig konsert! Och Bruce är ju inte fy skam. Skulle inte tacka nej ;)

2008-07-23 @ 17:00:54
URL: http://evans.blogg.se/
Postat av: Björne

Hmmmm, Bruce är MIN. Glöm inte det! Tycker bilderna från giget är alldeles ovanlig bra! Måste bero på stativet!



Kram

2008-07-26 @ 10:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0