Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Vilket bra liv man lever ändå!

...trots att man måste vara hemma och arbeta mitt i sommaren!

Ja ha, då var det vaken dagtid som gäller igen för mig. Har sovit bra i natt förutom att jag lade mig sent...men det kanske inte är så konstigt efter den gångna veckan....och så kollade jag ju på film och pratade i telefon också, då går det som det går!

Har under förmiddagen gått och plockat lite här, försökt komma ikapp med lite vardag.
Pappersinsamlingen växer för att inte tala om pantflaskorna, ja sådana saker t ex har jag ombesörjt att de kommit till sina återvinningar.

Appropå ingenting, filmerna jag såg igår... "Fjärilen i glaskupan" var ju helt suverän men den andra, om du kommer på att du ska hyra den någon gång "The heartbreak kid" GÖR ALDRIG DET! Det var en absolut bedrövlig kalkon!

Inom kort blir det hoppa i badet med min goda bok en stund och sedan bär det ut på små ärenden. Ska köpa ett par nya rör Berocca på Apoteket, ny hö till Marsvinen på djuraffären, lite bubbel på systemet till tisdagens Inre-cirkeln-middag.

Efter detta hoppas jag kunna stjäla några minuter av mina barns tid då jag tror att de nu bör vara landade i Sverige igen efter sin vecka i Spanien med J.
Det är inte utan att man saknar dem ordentligt nu men än är det 2 lååånga veckor kvar på min sommarprövning men som jag hitills tyckt gått över förväntan, jag mår jättebra!

Till eftermiddagen skall jag ta mig en sväng till orten där jag kommer i från, hälsa på lite där men denna gång framför allt träffa gamla vänner från förr på ett Iron Maiden-party!
Skall bli riktigt kul, uppvärmning inflör onsdagens Iron Maiden-konsert i Stockholm som vi ska på.
I kväll skall vi vara i en sommarstuga vid en sjö. Inledningsvis blir det grilla.

Visst är det fasligt synd om mig.... :-D....NOT!
Jag tycker jag har det trevligt var jag än är med så många fina vänner runt omkring hela tiden!

Kommentarer
Postat av: sweetmama

Sneglade till i din sidomeny och trodde först att du läser samma bok som jag.

Framsidan är väldigt lik min kika in på min sida så ser du.

Men sen såg jag "Kärleken och lyckan...."

Är den bra?

Måste snart köpa mig lite nytt att läsa mina sista veckor i sommar.

Kram kram



Och njut av dina pojkar nu när de kommer hem igen. Gissar att det blir ett riktigt kramkalas ;o)

2008-07-12 @ 12:19:59
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: amonym

Hej hopp!

Nu har jag läst ifatt mig=) Har varit lite off-dator några dagar. Vill egentligen bara kika in o säga hej. Vi drar norröver imorgon-bitti - semesterdax!

Sköt om dig!

kram kram

2008-07-12 @ 18:44:48
URL: http://amonym.blogg.se/
Postat av: Kraka

Jag har verkligen äckelaversion mot de där Beroccatabletterna. Var inne på apoteket igår och när jag fick syn på hur de låg där i sina rör i hyllan var jag tvungen att gå därifrån. Förstår inte hur du får ner dem.

2008-07-12 @ 20:36:01
URL: http://kraka.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Junitjej

God morgon! Ha en trevlig dag!

2008-07-13 @ 08:51:20
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0