Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Bildblogg från fotbollskväll hos mig!

Det var så himla länge sedan jag hade vänner hemma efter allt som varit och igår var det premiär i nya lägenheten! Det var inte sista gången! Jag tyckte det var så mysigt att ni några nära och kära kom!
Dammsugaren åkte fram några gånger eftersom vi alla tyckte det blev så jobbigt när kossan var grisig!
Här nedan ser ni dammsugare och grannen/kollegan/väninnan N i nära samarbete.

Alla drog sitt strå till stacken och Talle och P fixade en jättehärlig potatissallad!

JW och N följer med spänning från min balkong polisens jobb  med att forsla bort en antagligen sedan länge avliden ur N´s portuppgång, vi var alla farsinerade hur polisen behövde så många timmar för detta som vi kan göra med några väl inarbetade handgrepp på avsevärt kortare tid.. :-D
N behövde förresten kasta upp på vägen till mig när hon passerad sin trappuppgång.. rutinerat och stilpoäng för detta N! ;-D

Lite blandad kompott av bilder här... men behöver man säga hur härligt det var med den här vinsten?
Vi hade lite olika bet på hur den här matchen skulle sluta men just de här segersiffrorna vågade vi inte satsa på!
Vad fin han är Zlatan!

Jo, men det var i varje fall prydligt i början av kvällen...men det gick över!

Vi hade också satt lite pengar på huruvida X-chefen som synes på bilden nedan skulle dyka upp eller inte! Jag satsade på att han skulle dyka upp...och det gjorde han men Syster J satsade på att han inte skulle stanna längre än 5 minuter! Både hon och jag fick rätt men det var ändå mysigt att han kom förbi och kramade om oss!


Syster J som för övrigt är nyopererad tog sig en powernap i bomull!


Initialt satt alla riktigt prydligt...men det gick också över och slutligen brottades alla mer eller mindre kontinuerligt!


Talle bollade just på denna bild med kidsen men det kan jag nog konstatera att alla gjorde till barnens stora glädje.

Det var i varje fall en jättemysig kväll tycker jag!


Kanske att man inte var helt stadig på bollen efter matchen...

Kidsen kröp till kojs och några behövde tyvärr åka hemmåt.
N, JW och Talle stannade betydligt längre och när det började ljusna travade N hemmåt.

Huvaligen, det var lite segt i morse att komma upp. Kl 10.00 infann jag mig på banken för ett möte med min personliga bank-kvinna.

Efter det åkte E och jag till IKEA där jag köpte ett skrivbord och lite annat. Sedan åkte vi till Media Markt och köpte en ny dator, man kan ju inte leva utan!
Har inte lärt mig hur man redigerar bilder i den än som ni kanske ser så det blev äkta vara rakt av!

Kommentarer
Postat av: syrran

Snygga gardissar i köket!!

Nyopererad?

Kata upp i trappuppgången?

Död man utburen?

En hejdundrande fest?! :)

2008-06-11 @ 19:08:10
URL: http://mariasfotovardag.blogg.se/
Postat av: amonym

Din lägenhet ser verkligen toppen ut! Jättemysig! Låter dramatiskt med döingar och allt men jag är ju från landet=))) Visst var det kul med fotbollen igår MEN jag blir så nervös och rastlös framför tv:n när det är spännande.....äter i hjäl mig och kommer väga 200kg innan EM är över=)

kram kram

2008-06-11 @ 22:03:35
URL: http://amonym.blogg.se/
Postat av: Mor

Ser verkligen kul ut men i ärlighetens namn måste jag vänja mig vid att inte J är med.Står Du ut med att jag skriver att det gör lite (mycket) ont i mitt hjärta! Uppriktigt!!

Så frågar jag mig som syrran, vad då "kasta upp" och varför???

2008-06-11 @ 22:19:26
Postat av: A

Vad härligt ni verkar ha haft det =)

2008-06-11 @ 22:30:11
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: sweetmama

Vilken härlig kväll ni ser ut att ha haft !

Kram kram

2008-06-12 @ 08:50:17
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: Camilla

Party med stort P och ungarna med också, mysigt! :)

Blir det fotbollsträff även på lördag?

Och jag skulle också vilja ha förklaring till uppkastningen. Var det p g a liket eller spriten... hm... ?

Kram!

2008-06-12 @ 16:15:47
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Borthy till alla undrande...

Naturligtvis inte pga spriten....

N´s portuppgång var inte gästvänlig under polisarbetet! Usch vad hemskt egentligen...

En polis fick också ta till påsen och göra som N. Det har ju varit väldigt varmt en tid. Hoppas hennes granne dog i lyckliga drömmar i sin sömn.

2008-06-12 @ 20:10:24
Postat av: Nathalie

Hej! Vilka fina bilder från festen!! Dock ligger liket kvar i näsan på mig att jag knappt vågar gå genom 9:an. Kossan ska få sig en omgång nästa gång vi skvätter vin ihop:-)

2008-06-13 @ 03:02:05
Postat av: Junitjej

Vilken trevlig fest det såg ut att vara!!

Läs detta inlägg:

http://junitjejen.se/2008/june/bubblare.aspx

Det hade varit kul om du hade gjort det, som står där!

Ha en trevlig helg!

2008-06-13 @ 23:29:52
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0