Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

En vanlig vardag.

Orolig sömn igen. Somnar men vaknar upp ofta. Detta är mycket stressande. I dag somnade jag väl fram emot 8.30 efter ganska hektisk jobbnatt.

Sov sedan oroligt, troligen pga att jag skulle stiga upp klockan 13.00 och åka med äldsta sonen till tandregleringen och röntgen. Oro snurrade inom mig.

Jag var trött men jag var vid liv när jag sedan stigit upp. 
Från det superlånga tandisbesöket åkte vi sedan på shopping för att köpa födelsedagspresent till J som fyller år.

På shoppingcentrets stora parkering hände en av dagens höjdpunkter! Jag råkade träffa X-chefen efter att inte träffat honom på flera månader!

Flög in i hans hjärtliga bamsekram och kände mig bara så glad över mötet!
Min son stod farsinerad och tittade på hans stora muskliga kropp medan jag mer såg hans stora hjärta!

Ja, inte så att han lider av hjärtförstoring eller så utan den mannen har ett hjärta som räcker till alla!
Han ser alla och vill alla väl!
Fasen vad jag saknar honom i vardagen!

Vill verkligen bli bättre på att hålla vår kontakt! Vi brukar luncha ibland och skrivas lite på sms.
Jag bjöd rakt av in honom på fotbollskvällen hemma hos mig och han tackade rakt av ja fast han inte gillar fotboll!

A och jag åkte hem och jag fick möjligheten att slänga mig i sängen vid 17.30 för att försöka vila någon timme innan nästa nattjobb. Jag somnade och sov skönt fram till 19.30 då det bara var att hoppa upp och leka piggelin!

Nu är klockan 03.15 och det börjar ljusna utanför fönstret. Gryningen är på väg.
Direkt efter jobbet nu på morgonen skall jag åka över till barnen och J med tårta och presenter så att vi kan gratulera J på födelsedagen.

Kommentarer
Postat av: evans

Det måste ha varit bra att ha haft en så bra chef. Fast alla andra kanske står sig slätt i jämförelse :/

2008-06-03 @ 09:25:05
URL: http://evans.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hoppas du får sova bättre snart, det är så jobbigt att in sova ju!

Själv sover jag som en klubbad säl, men vaknar tidigt då det är så ljust i sovrummet.

Ha en fin dag! Usch vad man inte vill jobba nu då det är sommar ute...

K R A M!

2008-06-03 @ 09:43:46
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0