Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Jag är bedrövlig individ trots allt!


Jag skrev ju nyss att jag skulle vara lite datorfri..... men så slet jag med mig laptopen bara i fall att jag behövde slå upp något telefonnummer till någon camping eller så....

Barnen ligger nu och läser Kalle Anka i sina sovsäckar och väntar på att det skall bli morgon så de får bada.
Jag tog nyss liksom av reflex bara upp datorn en liten stund och vips så var jag bara trådlöst ute och surfade på campingens nätverk.... inte bra! Jag som skulle låta bli!

Hamnade på en riktigt fin camping. Vi åkte från ett regnigt och åskande Stockholm västerut några timmar och himlen sprack upp i solsken!
Vädret skall bara bli ännu varmare och bättre säger lokalbefolkningen! Min vanliga tur!
Hoppas batteriet på datorn strax tar slut :-D

Innan det vill jag bara sända mina tankar och kramar till Syrran som i dag också ganska plötsligt fått vara stark nog att låta sin älskade katt Fräsia somna in pga sjukdom.
Det blir ett sådant stort och hemskt tomrum.

All styrka som finns vill jag telepatera till henne för allt trist som hon fått stå ut med nu. Ditt beslut idag var bara rätt och du är beundransvärd för hur du dealar med allt just nu.
Av mig får du en röd ros som jag fotograferade "hemma" förra helgen.


Kommentarer
Postat av: syrran

OM jag aldrig sagt det ( vilket jag tror jag inte har gjort) så säger jag det nu!

Jag älskar dej!!! :) Som på systrars vis..

TYACK!!

2008-07-01 @ 04:57:03
URL: http://mariasfotografi.blogspot.com
Postat av: Camilla

Nämen, vad är det jag ser här då... är det tältbloggaren? Jag tycker det låter som ett friskhetstecken att smyga med datorn på semestern, annars skulle jag bli allvarligt orolig för dig.

Hoppas ni har det fint! Här börjar solen spricka igenom, men i natt när vi var ute och körde till Arlanda var det soligt redan i Uppsala-Stockholmstrakten.

Ha ha... tårtan till ICA blev fantastisk! =)

Krama om din syster extra mycket nu då du kommer hem.

Kram!

2008-07-01 @ 11:43:40
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: kicki

Vilken underbart vacker ros...ja det kan hon behöva din älskade syster...

Ha det gott...

2008-07-01 @ 12:10:10
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/
Postat av: Veronique

Bedrövliga människa! Camping surfa sådär. ;)

2008-07-01 @ 19:15:25
URL: http://godiscoominya.blogspot.com
Postat av: Mor

J A G tycker iallafall att det är kul när Du får igång bloggandet. Du har väl sett bilderna från det att ni var här. Bara ett s.k. axblock men ändå.

2008-07-02 @ 08:25:00
Postat av: Mötley Annika

stor kram till din syster ... hoppas du har det bra kram till dej med mvh Annika

2008-07-02 @ 14:27:26
URL: http://motleycrue.blogg.se/
Postat av: britten

ja jag tänker oxå på din syster men även på dig och att ni får en underbar tid..kram från ett norrland som flödar av sol

2008-07-02 @ 19:50:33
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: Tierra

Hej !



Då jag nu troligen tillbringar de sista dagarna här på jobbet innan det är dags att vara lite ledig... så tänkte jag titta in och önska dig en riktigt varm, skön och avkopplande sommar.



Livets vägar ÄR outgrundliga och mycket sker som påverkar hur ens framtid ser ut... och man kan bara hoppas att livet än dag kan visa sig från en ljusare sida... och att lugnet inom en äntligen kan få komma...



Sköt om dig och ha det bra !



Varma hälsningar, Tierra



P.S. Tyvärr har jag fortfarande jätteproblem att besöka din blogg (vilket gör mig väldigt ledsen) och varje gång jag kommer hit försöker "något elakt j-la" program installera sig + byta ut startsidan i IE... jag hoppas det på något sätt försvinner snart !

2008-07-03 @ 10:25:00
URL: http://filmjolk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0