Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Jag tog bort detta vidriga inlägg.

Jag tog bort all skit jag skrivit här. Jag tycker nu i efterhand att jag inte kunde stå för det som jag hade skrivit (jag menar om du hann läsa det...) 
Det var inte jag.

Jag hade skrivit det som om jag har problem med mig själv vilket jag verkligen inte kan tycka att jag har, åtminstone inte längre.
Vad då sår att slicka? Jag? Jag har hel hudkostym nu för tiden! Jag fattar ingenting....

Jag är ju på gång nu och allt jobbigt i mitt liv ligger ju faktiskt bakom mig sedan en tid, nu står jag bara inför framtiden med hoppfullhet och längtan att leva fullt ut!
...Men låten är fortfarande bra och fin så den kan ju få stå kvar! :-D

Kommentarer
Postat av: Camilla

Mm, livet är verkligen inte lätt... den där känslan av att någonting ska hända har jag nästan jämt, skitdrygt! Men jag är en katastroftänkare också, oftast... Kanske något att jobba på även för mig.

Daugava kan nog få fram lite mörkare tankar också, den är väldigt deppig den skivan.

Coldplay är superbra!!! Har du missat dem? Sök på Youtube på t ex "Speed of sound" och "Fix you", då vet du direkt. De är riktigt kentbra! =)

Kram!

2008-06-03 @ 19:42:09
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: syrran!

Tusen tack för S igen!!!!!



Fan i vittula vad arg jag är på mej själv just nu. Har tappat pendelkortet i i dag :(((((



Bläääää!! Det kostar ju fan en mille styck!

2008-06-03 @ 21:52:40
Postat av: annebelle

Jag hann läsa och började skriva en kommentar - som jag tog bort. :-o

Min reaktion på inlägget var ungefär wow, vilken spännande tid du är i!

Visst är detta väder underbart, för mig kan det bara få fortsätta och fortsätta. :-)

Hoppas du sover gott nu efter nattjobb.

2008-06-04 @ 08:33:51
URL: http://annebelle.blogg.se/
Postat av: sweetmama

Hann inte läsa vad du skrev. Gissar att du hade en lite formsvacka vilket väl inte är så konstigt när man går igenom en stor förändring i livet.



Härligt med sol och värme nu. Som du säger man glömmer njuta av det.



Ha en trevlig helg.

Kram

2008-06-04 @ 19:26:14
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: britten

nä jag hann inte läsa ?..skickar dig en kram i alla fall...

2008-06-04 @ 21:26:21
Postat av: amonym

Nä jag hann inte heller läsa..... men ibland är det nog lika bra att sudda....och börja om!

kram

ps bild kommer!

2008-06-05 @ 20:40:08
URL: http://amonym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0