Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Rida på harmonivågen...

4:e jobbnatten av 6 på raken är inledd. Fortfarande stillsamt på Firman men sådant kan ändra sig snabbt.

Jag har sovit så skönt idag, varit fridfull i sinnet, känt inre lugn och harmoni.
Känt mig uppvaknad och hoppfull i sinnet eller vad man kan kalla det.. men jag vet att det är bedrägligt och att mina steg fortfarande och säkert länge till kommer att vara vingliga, allt kan snabbt förändras och mattan dras undan mellan varven.... 

...Men i dag och nu tänker jag njuta fullt ut av att känna mig harmonisk och rätt!

När jag vaknade hade jag starka tankar på att sticka ut och springa men sedan kom jag på att jag inte visste var hörlurarna var :-D... så då for jag till Farsta centrum och shoppade lite (eller ganska mycket faktiskt) i stället!

Hade inte så lång tid på mig men hittade ett par supersnygga jeans....naturligtvis mörka fast det var ljusa jag letade efter. Ett par nyinkomna Diesel Matic. Vilka snygge-byxor! Mumma! Många detaljer så som mönstrad insida för uppvilkning av benen mm. (Ser på bilden ut som om de är väldigt fluffiga ben på brallorna men det är stuprör!)



Jag köpte också på Hennes 2 par korta joggingbyxor, några sommarlinnen och något par shorts.

På indiska köpte jag ett par svarta och ett par vita 3/4-långa leggings att ha under klänningnar.

På JC råkade jag hitta en randig strandklänning i om jag får säga det precis mina färger när jag inte är klädd i bara svart, vitt eller denim... som oftast ändå är fallet... jo, det fanns ett linne i samma färger som jag också köpte...bäst att smida när järnet är varmt  :-D och jag har varit dålig på shopping en tid!

Sen fick jag faktiskt skynda mig hemåt då jag var bjuden till syrran att käka middag hos henne! Det var ju egentligen min frukost men det brukar inte hindra mig att äta en halv kyckling, potatissallad och annat gott till frukost! Mums och tack Syrran!

Direkt därifrån hem och snabbhänga en tvätt, lägga mig 15 minuter i badkaret med en bok och sedan ila iväg till Firman.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Visst är det kul med shopping! Jag är lite nyfiken på hur dina nya jeans ser ut. Kan du ta en bild på dem?

2008-06-17 @ 06:16:17
URL: http://junitjejen.se
Postat av: ejmis

Morning!

6 nätter på raken...att du orkar!?

Arbetsdag idag igen...2 arbetsdagar kvar till semester =)

2008-06-17 @ 06:44:18
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det är till att megashoppa då du för "en gångs skull" passar på. Det lät som jättesnygga grejor, vill gärna se bilder! =) Jeansen lät supersnygga - jag är en riktig Dieseltjej. Även strandklänningen lät spännande. Leggings till kjolar har jag också inhandlat, men aldrig använt (som vanligt, jag shoppar för att det är snyggt på andra - sedan använder jag det aldrig själv). Nja, sommaren är ju lång och ibland kall, så jag hinner nog.

Ha en fin tisdag nu!

Kram!

2008-06-17 @ 07:25:35
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Camilla

SNYGGA GREJOR! Men är klänningen och linnet från olika ställen verkligen? De såg helt lika ut i både ränder och färg. :)

Otroligt snygga jeans! Vill också ha! Helt rätt att köpa nu, för i höst är de slut. Ljusa sommarjeans har Fornarina snygga tycker jag. Eller Lee.

De där muddmysisarna som slutar under knät har jag jämt hemma, ja du såg kanske dem på mina grillbilder i söndags.

Får du plats med allt i garderoben nu?

Uuu, vilken icke-arbetslust man hade i dag då, men plikten kallar.

Kram!

2008-06-17 @ 08:28:05
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Cyberspunken

Åhhh shopping är kul, framförallt när man har flyt och hittar massa fint, och det har du ju gjort! :)

Hoppas allt är bra med dig... kram M

2008-06-17 @ 09:35:51
URL: http://cyberspunken.blogg.se/
Postat av: anne

Jätte snygga jeans!! och klänningen men jag är inte någon direkt kjol/klänning tjej har jag aldrig varit men man kanske skulle ändra på det.

Ha det bra och jobba på

2008-06-17 @ 11:59:14
Postat av: Mor

Mysiga kläder! Det föranlåter mej att ta upp den gamla gnället:"När man var ung och smal hade man inte råd, nu när man har råd, kommer man inte i dom" Faan!

2008-06-17 @ 12:21:22
Postat av: Bullen Mitt I Ugnen

Hallå!

Kul att du kikade in på min sida

och att du gillade den =)

Du är varmt välkommen tillbaka närsomhelst

året runt =)



Jätte mysig blogg du har skapat

och jag ska börja läsa den mera nu faktiskt.



Kram på dig och ha en skön kväll!

- Bullen Mitt I Ugnen

2008-06-17 @ 17:14:59
URL: http://bullenmittiugnen.blogspot.com
Postat av: Junitjej

Åh, vilka fina kläder du har köpt!!! I LIKE!! De där korta joggingbyxorna gillar jag. De måste vara sköna att dra på, när man ska ta sig en rask promenad eller varför inte bara slöa i dem?! Jeansen och linnena är också väldigt fina!! Toppeninköp!

Vad ska du göra på din semester?

2008-06-17 @ 18:42:28
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Mötley Annika

Farsta shoppade jag mycke i förr då min kusin bodde i sköndal :) ha de bra kram Annika crue

2008-06-17 @ 20:49:33
URL: http://motleycrue.blogg.se/
Postat av: amonym

så mycket snyggt! Jag laddar för shoppingrunda hinner inte förrän möjligen kanske på torsdag...vi får se=) Jo, olyckan jag skrev om hände här i stan men det var ingen som vi kände, tack o lov.

2008-06-17 @ 21:56:28
URL: http://amonym.blogg.se/
Postat av: Borthy till Camilla

Du kommer få en svår konkurent i shopping av mig inom kort :-D ! Jag känner att jag börjar återkomma till mitt riktiga jag igen och den kvinnan kan shoppa!

Supersöta skor!

Var hittar jag de ljusa jeansen du skrev till mig om? Jag verkar aldrig hitta några...

Hur svårt kan det vara att göra ljusa snyggebyxor? Vi kanske skulle ge oss på att designa jeans i stället för att jobba på de firmor vi gör...du och jag? Vi vet ju her de ska se ut!

Jo,linnet och klänningen var från JC båda två. Jag brukar inte handla där men jag råkade bara hitta.

Ps. var har du köpt de fina sill, potatis-skålarna? Kram igen.



2008-06-18 @ 14:54:07
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0