Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Antikrundan!

Några små tillägg till mitt inlägg igår! Jag fick några kommentarer om att det var länge sedan några av er åkte lagg. Då kom jag osökt in på ämnet antikt....

227650-1055
Jag har blivit svårt mobbad för mina pjäxor den här helgen!

Folk har inte trott det varit möjligt....att mina pjäxor faktiskt är 22 år gamla! Jag har fått förslag om att få de värderade på antikrundan!

Jag har liksom inte haft anledning att byta ut mina supersköna skönheter....åker man som en gudinna räcker det att utrustningen är bekväm, jag behöver liksom inga potensförlängare där hi hi...!

.... men okay, till och med jag börjar nu tänka att jag kanske skall till och byta upp mig! Jag har till och med lovat att köpa nya om en arbetskamat köper hjälm till nästa år!

En annan trevlig sak som hände på resan...jaa, man borde ju förstått det, jag med min tur jämt.
Jag vann ett par skidbyxor i precis min storlek, ett par SOS! Har jag tur eller?
227650-1056

Kommentarer
Postat av: annebelle

Nu åker ju jag inte skidor, men bekväma väl fungerande skor behåller jag så länge de funkar. Jag tycker dina pjäxor ser supermoderna ut! Men det kan bero på att senast jag hade pjäxor var typ 1977. ;-)

2008-03-11 @ 11:08:29
URL: http://annebelle.blogg.se
Postat av: Anonym

jag hänger på till kent

2008-03-11 @ 13:06:37
Postat av: britten

hi hi dina och mina pjäxor är lika gamla..
fick nya av min far någåt år innan jag flyttade till stockholm...men jag tycker dom är fina och snart är dom moderna igen !
kram

2008-03-11 @ 16:16:06
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: amonym

hihi mina pjäxor är ju rätt ungdomliga då.... de är bara 16 år gamla....men nästa år blir det nog ett par nya....kanske....
Snygga skidbrallor!
kram

2008-03-14 @ 11:29:26
URL: http://amonym.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0