Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Det ligger en naken kvinna i badkaret....!

I går och idag har jag arbetat kvällspass och börjat 12.00. Just nu försöker jag hålla mig i bakgrunden så min student får sköta hela ansvaret och bara ha mig att rådfråga, gå mot självständighet! Viktigt!

Innan jag börjat jobba dessa dagar har jag mest hållit på med vanligt hemmabestyr som mathandling men också tapetbeställningar till lägenheten.

Inte nog med att man skulle välja tapeter till en hel lägenhet bara så där, direkt, utan att ha kännt efter vad man tycker är snyggt...
Det var helt enkelt bara att göra det och sedan var det ett himla bestyr att räkna mängder, antal våder och rullar....
Många samtal med färgaffären blev det innan allt var klart!

Just nu går jag också och väntar på killen som skall lägga golven i sovrummen. Han har inte dykt upp än fast han skulle kommit i förrra veckan! 

I dag när jag var i lägenheten och räknade tapetvåder kände jag att jag så gärna ville ta ett bad. ...men sedan blev jag osäker...tänk om golvsnubben skulle dyka upp med egen nyckel precis de 20 minutrarna som jag låg och badade?
Skulle nog se lite galet ut....en tom lägenhet med en naken kvinna i badkaret! Huvaligen!
Jag gjorde det i varje fall och det gick vägen, inget oväntat besök!

I morgon bär det av, jag skall följa med upp till Romme med äldsta sonens klass för en heldag med skidåkning! Bussen går från stan kl 07.00 i morgon bitti och jag kommer ju inte hem från jobbet förän 22-tiden i kväll och jag har inte packat....
Livet känns lite stressigt just nu men det inrymmer många roliga och trevliga  inslag också!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ooo, ett tag trodde jag här i några fasansfulla sekunder, att du verkligen låg i badet då golvsnubben kom till lägenheten! ;)
Du kommer att bli värsta vältränade tjejen nu efter all skidåkning.
Kram och ha det så trevligt!

2008-03-11 @ 20:39:06
Postat av: anncka

Hej min vän!
Vad är det för blåljuskryss? Kostar?
Kram

2008-03-12 @ 01:04:44
Postat av: Camilla

Låtlistan... =) Absolut inte i rätt ordning...

1. Vy från ett luftslott
2. Berlin
3. Socker
4. Kärleken väntar
5. Palace & Main
6. Musik non stop
7. En timme en minut
8. Max 500
9. Om du var här
10. LSD någon?
11. "Tutlåten" nr 9 på nyaste skivan... å vad heter den... "Hur kan det spela någon roll, framtiden är ändå utom räckhåll för oss"
12. Ingenting
13. Sundance kid
14. Döda vinkeln
15. Columbus
16. En till från DOJD "Och i staden råder ständig lågsäsong, resturangerna står stängda året om...På verandan sjungen vinspelet sin sång" ♪
17.
18. 747
19.
20. Mannen i den vita hatten

Nä, två kommer jag bara inte på... och det är inte i rätt ordning, men det var nästan bara låtar från de tre nyaste skivorna, med undantag av två från Isola (747 och Om du var här) och en från den blå skivan (En timme en minut).

K R A M! ♥

2008-03-12 @ 07:39:12
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: syrran

ÅÅÅ, vad klad att du har badkar! Ska tipsa om riktigt fina oljor/badskum man kan ha i!
Lagga lugnt!

2008-03-12 @ 08:49:40
URL: http://mariasfotovardag.blogg.se
Postat av: Camilla

Tutlåten heter "Generation ex", de spelade den på P3 nu. :)
Kram igen

2008-03-12 @ 09:54:16
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Jada

Härligt! Får du åka skidor igen, jag blir såå avundsjuk...

2008-03-12 @ 11:42:56
Postat av: A

Hej vännen... Hoppas du har en riktigt trevlig dag med skidåkning =) Låter jättekul ju..... Att klassen gör något sådant..... Massa kramar =)

2008-03-12 @ 12:01:54
URL: http://amittilivet.blogg.se
Postat av: Tierra

Hej vännen !

Tack för dina fina kommentarer... om bilderna m.m. Nej, ännu har jag inte så mycket av mina egna bilder på väggarna... de flesta endast i datorn... men en dag så kanske det kommer upp några :-)

Om det är någon/några speciella du skulle vilja ha... så kan du maila... försöker skicka över den eller de i originalstorlek i sådana fall... bara roligt om någon vill använda dem :-)

Sköt om dig och ha en fortsatt bra vecka !

Varma hälsningar, Tierra

2008-03-12 @ 12:04:04
URL: http://filmjolk.blogspot.com
Postat av: britten

Ja jag lovar ! förtsår att det är mycket att stå i just nu , mycket händer runt omkring dig och du ska landa mjukt...Ta dig tid att andas och njuta också min vän

2008-03-12 @ 12:52:08
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: annebelle

Halloj, tack för din info om blekningen. Får fundera på det... När börjar ni sälja huset? Vi ska sälja i vår också, lite spännande är det...

2008-03-12 @ 15:17:57
URL: http://annebelle.blogg.se
Postat av: Ulla

Hoppas ni haft en bra dag i skidbacken!

2008-03-12 @ 19:40:05
URL: http://www.ulla67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0