Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Man är väl kvinna för sin duschslang!

image1050
Hej! Tack alla för er omtanke och kommentarerna från igår, det värmde mycket!

Just nu räcker tiden inte till...har verkligen inte tid att jobba nu men i dag har jag faktiskt gjort det riktigt bra hela dagen!

Jag och studenten körde riktigt hårt och det var kul arbetsuppgifter.

När klockan var 15.30 slängde jag mig ut genom dörrarna på firman och åkte raka vägen till Comfort-butiken och köpte ny duschslang, munstycke och upphängningsanordning till den.
Det som jag köpte i går var fel och det som fanns i lägenheten var inga direkt läckra grejjer om man inte hyser svaghet för gulnad repig vit plast!

Riktigt riktigt stolt är jag för jag gav mig själva den på att jag skulle fixa det själv. Jag monterade ned allt det gamla. Sprutade silikon i skruvhålen i kaklet och monterade upp det nya!

Sen fanns det också ett handikapphantag i gulnande plats ovanför badkaret och jag kunde ju inte bara ta bort det eftersom det då skulle vara skruvhål i kaklet så jag köpte ett likadant i metall och det blev trots allt bättre.

J kom dit sedan och hjälpte mig skruva loss och flytta alla garderober i hallen (5 st) och jag var också en sväng och kollade klinker till hallen.

Gissa vad pojkarna gjorde? Tog ett bad naturligtvis!

Tillåter mig bara några snabba minuter här vid datorn just nu. Måste stoppa i lite tvätt och fixa här hemma också mellan varven. Finns väldigt mycket att göra här också och snart är det fotografering och försäljning. Känns jobbigt men det skall ju göras.

Antar att det är en väldigt häktisk period i livet för mig just nu men jag tror det är tillfälligt och att jag snart kan göra andra saker än att jäkta med måsten, göra roliga trevliga saker och sitta mer vid datorn igen.
Vet inte om det är ett mål i sig att landa vid datorn  men jag saknar att i lugn och ro läsa er mina bloggisars bloggar. Tänker på er. kram

Kommentarer
Postat av: annebelle

Vilken spännande tid som ligger framför dig nu. Önskar dig allt gott, lägenheten ser rymlig och fin ut.

2008-03-04 @ 22:05:36
URL: http://annebelle.blogg.se
Postat av: britten

Vi finns kvar här så ta det lugnt du min vän och landa i det du håller på med nu.

kram / sov gott

2008-03-04 @ 22:35:38
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: Monika

Min dag har varit kontaktsökande. Jag besökte Clas O och inhandlade kontaktdosor och timers, senare var jag där igen och köpte jordade kontaktdosor. Har behov av mycket kontakt just nu... både med och utan jord.
Dessutom har jag druckit vin, ätit vitlöksbröd och varit på bio. En helt ok dag.
Kram!

2008-03-04 @ 23:12:55
URL: http://kraka.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Andreas

Ja snart är det läge för lite vila. Låter som om du snärjer järnet just nu Borthy.

Fick ett citat för ett par dagar sen "Att vila är att ta ansvar"... hmmm... om man inte hinner vila då?

Nu börjar jag bli trött så jag ska bädda ner mig och ta ansvar några timmar.

Ha de gött!

Andreas

2008-03-05 @ 00:56:26
URL: http://a5.blogg.se
Postat av: Camilla

Så klart att du inte har samma bloggtid nu. Vi finns kvar då det lugnat sig för dig lite.
Hade ni inte badkar i huset? (Eftersom att pojkarna badar varje dag). =) Härligt för dig att få ett badkar i så fall, då kan du ju ha värsta hemma-SPA med en massa goa oljor och doftljus och sånt.
Glöm inte att ta en massa före- och efterbilder då du rustar, sånt är ju superkul!
Kram!

2008-03-05 @ 08:12:04
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Mötley Annika

Hej vännen hoppas allt kommer kännas toppen för er alla ...jag e på g till s-holm igen en vecka den här gången ..ha de bra kramar Mötley Annika

2008-03-05 @ 13:09:40
URL: http://motleycrue.blogg.se
Postat av: tyska Anja

Hej!
Grattis till ditt nytt liv!!!... eller på ditt nytt liv???... suck.. svenska språket... :-)
Hur som helst, jag är stolt över dig! Tänker på dig och hoppas att allt går bra för dig! Kram från nattugglan Anja (första nattpasset var gudskelov lugnt!!)

2008-03-05 @ 16:31:14
Postat av: Socrate

Köpte oxå nya duschslangar härom dagen, både till uppe- och nereduschen. Skönt med lite uppfräschning ibland.
Verkar som om tisdagen gick ganska smärtfritt trots farhågorna innan...skönt.

Ha't bäst säger vännen Socrate

2008-03-06 @ 13:24:39
URL: http://socrate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0