Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Är det här allt det blir så dör jag?

Vi hann som som allra hastigast titta upp i min lägenhet och ta en öl innan det bar av in till stan och vi hoppade på båten....tillsammans med Sveriges samlade PRO-föreningar och några blåljusare och några få andra!

Men i dessa lägen får man tänka kvalitet före kvantitet!

Vi hade jättefint och trevligt och jag tycker så otroligt mycket om mina fina arbetskamrater, var och en!

Egentligen var jag inte supersugen på att klä av min vintertrötta och bleka kropp och hoppa i bubbelpoolerna så där rakt av... men vad fasen!
Man får tänka bort vissa saker....och...jag ångrar ingenting!

Syster J och jag tog tag i partystämningen i en av bubbelpoolerna som snart fyllde på sig och sedan öppnades taket och solen sken på oss!
Drinkar gjorde sitt till initialt men bara initialt.

Därefter sken solen hela resan!

Jag är nog inte den som dricker så mycket alkohol och jag erkänner att jag inget mer drack av alkoholhaltigt efter poolen.
Kände mig snurrig och på när Syster J och jag hamnade i sångorgie med massa damer från Mora i bastun!

Det var verkligen en toppenupplevelse som jag egentligen glömde bort men som jag också vill komma ihåg!
Syster J och jag låg på golvet och började sjunga i dambastun och plötsligt sjöng hela bastun och vi kände en stor härlig samhörighet, kvinnor från olika håll som förenats i sång bara just där och då. Glädje!
Tack syster J för att du finns! Med dig är mitt liv alltid bra och glädje! Vi är ett bra team tycker jag!

Som ni förstår var det sedan dans och fortsatt glädje hela dygnet. Jag kan inte sova i flock så därför var jag rejält sliten igår när jag kom hem och då varit vaken ett och ett halvt dygn. Bra tid har jag svårt att sova bort!

Somnade glad kl 19.00 och vaknade förvirrad men fortfarande glad 12 timmar senare!

Mycket förvirrad tog jag i morse emot ett samtal från chefen att jag var planerad att vara med på firmans simulatorövningar denna dag. Att de undrade var jag höll hus?

Omöjligt! Jag har inte fått veta detta! Jag skulle aldrig missa detta för jag tycker både att det är kul och betydelsefullt och jag är en mycket ansvarsfull människa, jag glömmer inte sådant!
Känner mig ledsen för detta inträffat. Hon sade hon skickat ett påminnelsebrev i går kväll....men jag var inte på jobbet igår och jag somnade 19.00!
Nu skall jag sticka iväg och köpa blommor till min balkong för solen skiner så mycket!


Kommentarer
Postat av: Tierra

Hej min vän !



Jag har härmed utmanat dig... och även om det självklart inte är ett krav... så är det alltid kul och spännande att se resultatet ;-)



Läs mer hos mig: http://filmjolk.blogspot.com/2008/05/tripp-trapp-trull.html



Varma hälsningar från vännen Tierra

2008-05-08 @ 15:44:56
URL: http://filmjolk.blogspot.com
Postat av: camilla

Härlig blogg :)

Kolla gärna in mitt cd omslag om du har lust :P

kram kram

2008-05-08 @ 21:31:43
URL: http://camillajarvas.blogg.se/
Postat av: amonym

Så trist när man missar nått! Men har man ingen aning kan man ju inte gissa! Det är bara att beklaga.....kommunikation och information är spännande=)

Vad glad du att det var PRO föreningar på båten. Sist min man åkte med sitt jobb var det Sveriges transvestiter som hade riksmöte.......så där kul tyckte min man.....



kram

2008-05-08 @ 22:37:10
URL: http://amonym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0