Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

I dagarna 3....

Alla goda ting är tre!
Alltså, 3e dagen på raken för mig med storstädning på Firman. Måste betyda att jag har tur!
Så fruktansvärt trist att städa...motivationen är på noll och jag har gått in på lågenergiläge!

Fantasin är det också lite si och så med då det blev Sushi till lunch för andra dagen i rad... men det är ju ganska gott!

Bäst som jag sitter och äter börjar en strid ström med "order" ramla in och plötsligt hoppar man upp och ropar "Hallelulja" över att få sköta sitt vardagliga arbete igen! Äntligen!

...Det var alltså därför jag blev så hårt prövad med städningen, för att jag skulle uppskatta min vardag lite mer ? ;-D

I övrigt har tankarna varit ute och rest idag!
Jag var så nära för ett par timmar sedan att beställa en resa till Egypten till mig och sönerna i sommar för bad och njutning men så kom jag till sans och tänkte att det kanske är lite varmt att kolla pyramider i mer än 45 graders värme.... så jag beslutade att jag nog skall vara hemma i sommar och lägga den glädjen med en sådan resa på barnens höstlov i stället...
Bra eller dåligt tänkt? Ska diskutera saken med kidsen och se vad de tycker.

Hoppas på en fin och härlig sommar i Sverige!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej min vän! Tänkte ta en bloggfri helg och kikar in och säger trevlig helg!

Är det Egypten i stället för Gotland, eller både och? Det är så himla härligt att resa, så jag röstar på båda om ni har råd. Eller Kroatien, jag älskar Kroatien. Nästa år ska vi dit, jag och maken utan barn. Längtar! :) Visst har du också varit där?

Kram och vi hörs framåt söndag kväll.

2008-05-30 @ 14:59:15
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Borthy till Camilla!

Nä, gotland är bokat. Jag hade i så fall tänkt mig både och... men jag tror jag sparar Egyptien till höstlovet, då har man det under gråa hösten att se fram emot!

Jo, vi var ju 3 veckor i Kroatien i somras och bilade runt! Kram

2008-05-30 @ 15:20:38
Postat av: Camilla

Men hallå, hur blondin får man vara. Du har ju för sjutton amfiteatern i Pula på din blogg och jag undrar om du varit i Kroatien... FÖRLÅT!

Nu loggar jag ur, så jag kan inte sudda om du skickar lite inside information... ;)

K R A M!

2008-05-30 @ 15:28:41
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: kicki

Jag skulle spara Egypten till hösten, då är det grått och tråkigt här hemma och i sommar skall vi ju ha det underbart här hemma i sverige, det har lovats fint väder hela sommaren...när kommer du att ha semester?...vi bilar till Österrike och vandra i slutet av juli, det skall bli underbart, då har vi ju haft en del av sommaren redan och får ännu lite till när vi kommer dit...

Ha det bra min vän

2008-05-30 @ 15:36:04
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/
Postat av: Mor

"Gamla barndomshemmet" finns oxo att besöka, men innan dess kan Du väl gå in och kolla mail.

2008-05-30 @ 22:04:42
Postat av: Ulla

Vi ska stanna hemma i Sverige i sommar, så jag har beställt fint väder L Så visst kan du spara resan till ett senare tillfälle. Ha en skön fredag!

2008-05-31 @ 07:35:10
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Jonas

Såg att du kommenterat på vår blogg, tack för det. Nya bilder ligger strax inne.

2008-05-31 @ 22:51:13
URL: http://cjphoto.blogg.se/
Postat av: Camilla

Skönt att se att det finns någon normal människa som kan hålla sig från bloggen då det är sommar ute! ;)

Kram!

2008-06-01 @ 21:49:00
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Junitjej

Kanske du har försökt att besöka min blogg idag. Jag har märkt att det tar väldigt lång tid för min blogg att laddas upp. Varför det är så, vet jag inte, men det är väldigt irriterande. Jag väntar nu på svar från blogg.se. Hoppas de kan hjälpa mig!

2008-06-01 @ 22:01:52
URL: http://junitjejen.se
Postat av: annebelle

Ja, det kommer att bli toppenfint här hemma i sommar. Sommaren kommer att bli väldigt lång också. Solig, varm, lite bris, ljumma kvällar och ibland tropiska nätter. Någon gång kommer det faktiskt att regna, det kommer vanligtvis att ske på natten. På morgonen kommer vi att gå ut i solen och undra vad det är för blött i gräset. Hm, det har visst regnat? Sedan återgår allt till ordningen igen, sol, bris och värme. Ända till sommaren övergår i frisk, klar och solig höst. Amen. Ha det gott, hoppas flytten gick bra.

2008-06-01 @ 22:02:03
URL: http://annebelle.blogg.se/
Postat av: britten

jag tror att du gör rätt i att vänta på Egypten till i höst ...på sommaren är det inga svenskar i Egypten berättade en Egyptier för mig nu när vi var där i april..." dom klarar inte värmen" och det tror jag ....åk senare i höst i stället och om jag förstått saken rätt får vi en fin sommar....kram och ha en bra vecka

2008-06-01 @ 22:53:04
URL: http://pyrobritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0