Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Jag skrev ett brev...

...ett riktigt brev med frimärke...på mailen till de som sköter om oss här i bloggen, våra flyttkarlar om att jag har problem och inte ser ut som vanligt!

Direkt fick jag svar på min mail att de genast skulle börja söka var min design tagit vägen!
Det kändes fint att jag, en bloggare i ganska liten skala fick så snabb omtanke och hjälp! Tack!

I morse vaknade jag sent. Lilla grabben hade kommit smygande och krypit ned hos mig i sängen och det är bara för mysigt när det händer! Att ligga och bara titta på sitt sovande barn!

Efter frukost stack jag iväg till Media Markt och köpte nya hörlurar till min telefon eftersom jag inte hittar dem och jag vill faktiskt komma ut och springa snart! Det är ett sådant fantastiskt sommarväder dessutom!

Appropå kläder och väder. Jag letade fram ett par sådana där halvlånga tunna sommarbrallor fån Hennes från förra sommaren när jag skulle ut i solskenet idag.
Vek upp till knäna!
Det som sedan inträffade var ett märkligt fenomen. Trots att jag känner mig otränad och osmal just nu var dessa byxor för stora trots stl 38, de hängde långt ned på höften!
Bara att gratulera mej, jag har nog ingen bra kroppsuppfattning just nu, bäst att börja ta tag i mig själv! Vill!

Jag köpte inte bara hörlurar utan även Håkan Hellstöms senaste skiva och Winnerbäcks senaste plus lite annat. Skivorna på Media Markt är för att uttrycka det milt "snorbilliga"!

Sen blev det en sväng till Hennes där jag köpte ganska många par kortbralllor till mina gossar, man får passa på innan de plötsligt bara är slut kvar!

Direkt från solsken och shopping mellanlandade jag i en dusch innan det bar av till jobbet för ett kvällspass.

Inte nog med det. Av bara farten blev det ett dubbelpass då personal som skulle lösa av oss för natten blev sjuk!
Jag kände mig pigg och glad så det var bara att köra på. Än så länge går det bra!
Nyss visade en kollega mig en ny talang på datorn. Jag blir bara tvungen att blogga den för er här och nu.
Missa inte denna underbara uppvisning!

Kommentarer
Postat av: ejmis

God morgon!

Önskar dig en skön söndag!

2008-05-11 @ 06:34:45
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Kraka

Aha, då förstår jag varför du inte ringde när du kom hem - du kom aldrig hem igår kväll.

2008-05-11 @ 08:13:22
URL: http://kraka.zoomin.se/blogg.html
Postat av: A

God morgon =)

Ja det är min, eller vår katt =) Hon kom vandrande till oss för två år sen snart... Hon var inte gammal då och vi hittade inte ägarna så hon fick stanna hos oss....Det är min dotter som tagit de fina bilderna på henne....

Ha en fin dag.... Kram

2008-05-11 @ 08:22:47
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: Mor

Man uppfattar verkligen saker och ting olika!! Jag uppfattade killens sång som playback eftersom bild och ljud inte stämde. Därför upplevde jag det hela som ett skämt. Sen gör det inte saken bättre att jag inte kan engelska och förstod alltså inte i ord vad som sas, bara i kroppsspråket.Sen trycktes det ju på en knapp någonstans just när han skulle börja sjunga? Varför och vad var det för knapp.Playback eller inspelning?

2008-05-11 @ 08:44:09
Postat av: annebelle

Jag tycker också jag fått snabb och bra hjälp när det var problem med min blogg. då var flytten på gång, nu funkar det som vanligt igen förutom att antalet läsare sjunkit till 1/4 i statstiken. Men jag bryr mig inte så mycket. Och jag säger som alla andra nu, vilket otroligt underbart väder vi har!

2008-05-11 @ 09:52:42
URL: http://annebelle.blogg.se/
Postat av: Nilla

Varför händer det där aldrig mig, att jag plockar fram förra årets byxor, shorts eller kjolar, och så är dom alldeles för stora :)Nej nej, här är det precis tvärtom. Så nu är det stenhård diet som gäller i veckorna, så unnar jag mig lite mer gott på helgen. Brukar funka ganska bra.

Sen går jag 45 minuter varje morgon innan frukosten, och gärna en sväng på kvällen också.

Så lagom till semestern så ska väl dom där envisa kilona vara puts väck.

Ha en fortsatt skön söndag, här i Uppsala skiner solen från en klarblå himmel, och jag sitter ute i skuggan och bara myser.

KRAMIS!!!



2008-05-11 @ 13:10:53
Postat av: Camilla

You´ve got mail! :)

Fin inledning med kent i dagens blogg tycker jag. I like! :)

Gillar du "Daugava"? Det är någon lugn låt på slutet där som är helt underbar, hela skivan är rätt bra faktiskt.

K R A M!

2008-05-11 @ 15:30:50
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Socrate

Vilken kille alltså! Inte hade man väntat sig en gossopran heller - de är ju inte så vanliga. Och med en sån klockren stämma! Härligt.

Undrar en sak? Var har du hört att min farsa eller hans bror är operasångare? Jag måste väl ha nämnt det nån gång på bloggen men kan i nte komma ihåg var eller när? Pappas tvillingbror dog för 3-4 år sen och hade en härlig stämma, men har aldrig varit skolad i opera. Pappa själv däremot har gått på musikkonsrvatoriet i Göteborg och är utbildad operasångare men har i princip aldrig praktiserat det. Har däremot varit kyrkosångare/kantor i stora delar av livet. Hoppas du får ordning på din vanligen så fina blogg.

Ha de bäst säger vännen Socrate

2008-05-11 @ 16:40:55
URL: http://socrate.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Nu är jag hemma igen från Lidköping! Där har vi hälsat på ett annat par, som vi känner. Det har varit en toppenhelg! Vi har nu precis ätit och nu kopplar vi av en stund. Jag ska strax redigera några bilder från resan, så att ni kan få se.

2008-05-11 @ 16:58:10
URL: http://junitjej.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag håller med om att flytten har gått smidigt ...det blir ju mindre att blogga nu när vädret är så underbart men visst vill man att det ska funka och funka bra...jag hade tänkt lägga ut samma klipp som du i morgon men nu behöver jag ju inte..visst är han alldelens underbar...och just pie jesus är en så otroigt vacker sång också..hoppas att hans röst håller efter målbrottet..ha en fin måndag

2008-05-11 @ 19:39:06
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: Camilla

Nu har de läst ditt brev och fixat din blogg igen. Nu känner man igen sig! Puh!

K R A M!

2008-05-11 @ 19:41:50
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: amonym

Designen is back! Skönt att känna sig som hemma när man tittar in=) Vilken kille! Värsta ståpälsen och defintivt en tår i ögat!

kram

2008-05-11 @ 22:21:58
URL: http://amonym.blogg.se/
Postat av: sweetmama

Vad kul för dig!

Med byxorna menar jag.



Har nog aldrig varit med om något liknande. Varför går man alltid upp under vintern. Måste ha att göra med att man gömmer sig under alla kläder men det verkar ändå fle för då borde ju även vinterkläderna bli för små.



Hurtig är du också ut och springa.



Hoppas din helg har varit bra. Din blogg ser ut precis som vanligt här hos mig så du verkar fått ordning på den. Själv har jag inte blivit flyttad ännu...



Kram

2008-05-12 @ 09:56:47
URL: http://sweetmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0