Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Mycket bättre känsla idag!

Jag var lite spänd när jag gick till jobbet i morse, spänd att den dåliga stämningen skulle hålla i sig och fortsätta.
Jag hade inte behövt vara rädd, i dag var stämningen ånyo mjuk och trevlig som vanligt på firman!
Tror att min "team-kompis" också kände att allt blev riktigt fel igår....
I dag flyter samarbetet och vi är lyhörda för att vi båda komunicerar bra på riktigt!

Kommunikation, vad viktigt det är och vad svårt det är! (..fast igår var det en humörsfråga, inte mitt humör då...!)

Vi har jobbat på fint idag med roliga arbetsuppgifter och snart är det lunch. Jag och en kollega T skall smita i väg och köpa oss varsin tunnbrödsrulle och bara gå en promenad under ätningen och prata mysigt tjejsnack! ...lite jobbigt att vi bara har 30 minuters lunchrast men vi får väl prata på som attan så mycket vi hinner :-D!

I dag har jag också en inre lista i huvudet som jag försöker boka av...måsten!

Om några dagar är det slutgiltig flytt för oss och helgen kommer att gå åt tilll att packa i flyttkartonger.
Det jag absolut inte tänker befatta mig med efteråt är flyttstädningen, det skall en firma få göra, jag känner att det är slutstädat efter lång och trogen tjänst i den villan!
Over and out!

Nu skall all min energi gå till att bygga upp mitt nya liv och tänka framåt!

Jo, listan...åter till den, jag har snabbringt mäklaren idag och fixat så hon fixar städfirma.
Har också sagt upp Via Sat och sådana där små måsten.

Listan är megalång och bygger bara på sig känns det som! Stön...men snart är livet mitt!

Har faktiskt mitt i mitt vardagliga arbete också beställt biljetter till Gotland till i sommar!

Snart är arbetsdagen över.... och då bär det i väg till lilla sonens skola där det är kulturkväll för alla barn och föräldrar. Uppträdanden och mys. Jag ska antagligen köpa och mula i mig bullarna jag själv bakade för ändamålet häromdagen :-D!
Stora grabben ska på sin klassfest. Hoppas lite tid kan bli min också fram emot kvällningen efter hämtningar och bestyr, just i dag är en lite körig dag!

Kommentarer
Postat av: Mor

GOTLAND!?

Du har släkt där!

Själva åker vi dit den 28-29 maj och

en gång till i höst när det lugnat ner sej på ön.

2008-05-15 @ 16:53:32
Postat av: Ulla

Vad skönt att höra allt känns bättre. Vissa dagar önskar man att bara kan dra täcket över huvudet och somna om.

2008-05-15 @ 19:25:00
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Fia

Det måste kännas skönt när flytten är avklarad och du har alla dina saker på ett och samma ställe.

Hoppas att det blir skönt på Gotland!

2008-05-15 @ 21:24:17
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: Kraka

Du som gillar listor ska absolut kolla på http://www.rememberthemilk.com/

2008-05-15 @ 22:13:14
URL: http://kraka.zoomin.se/blogg.html
Postat av: pappa B

Hej vännen

Bra att det är ordning på torpet igen. HAr du gett mig din röst på veckans blogg hos Sica? Det tar ju slut kl 23.59 ikväll. Är förmodligen chanslös, men det är alltid roligt att vara med.

Kram på dig bantarvännen mig

PS: Du väger väl vara 32,7 kilo i dagsläget, eller?

2008-05-15 @ 22:32:33
URL: http://pappab.webblogg.se/
Postat av: pappa B

Men vad nu då..bara bäbiskillar?

Inger 20 år över damens ålder, vad är nu detta. Någon gång måste man byta ut Kalle Anka mot Teknikens Värld, eller s

2008-05-15 @ 22:42:19
Postat av: Junitjej

Om du gillar min blogg, så kan du rösta på den här:

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.2602762

Då skulle jag bli jätteglad!

2008-05-16 @ 06:53:24
URL: http://junitjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0