Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Hemma med härliga upplevelser i minnet!

Hej!
Nu är vi hemma igen!
Jag har inte sett en dator på hela semestern men jag har prydligt skrivit blogginlägg i form av resedagbok varje dag i ett kollegieblock!
Jag har också tagit ca 500 bilder så jag har de bästa avsikter att minnas vår härliga egyptenresa!

Först ska jag väl rätta mig själv lite från föregående inlägg och säga att....(nä, inte att man inte borrar upp lampor på väggarna för det gör man i min värld... )
:-D ...utan att vi faktiskt inte var på semester i Afrika som jag trodde utan största delen i av tiden i Asien!
Jo, vi var en sväng till Afrika också men Sharm El Sheikh ligger i Asien!

N hämtade oss på Arlanda i går kväll och det bliv en chock att kliva ut i kylan! (Väldigt bra luftkonditionerat det här landet vi bor i...)

När vi kom hem försökte vi landa även hemma och snälla N hade städat och fixat till oss, handlat mat inför vår ankomst! Tänk vilken väninna man har! Jag är inte riktigt van med sådan omtanke!
Vi åt varma mackor och sedan var det plötsligt natt.

Jag har nyss skickat barnen till skolan, de skulle egentligen till J i går kväll men han satt fast i en annan stad i förhandlingar med jobbet så jag fick njuta av guldklimparna en natt till.

Nu är de som sagt i väg till skolan och min dag kommer att inledas med att jag sover några timmar till nu om det är möjligt, jag skall nämligen jobba i natt som kommer och sedan skall jag bara ha 2 intressen framför ögonen: tvättberget och att direkt börja blogga vår resa medan den är färsk så att mina minnen blir kvar och tydliga!

Kanske tycker även någon här det kan vara roligt att få den sanna versionen av en semester i Egypeten!

...Men fattar ni HUR vackert det är att snorkla i Röda havet? Som att kliva ned i ett akvarium!


Kommentarer
Postat av: syrran

VÄLKOMMEN HEM!!

Ska bli SÅÅÅÅÅ roligt att höra allt och se bilder!

Kram

2008-11-06 @ 09:29:32
URL: http://mariasfotografi.blogspot.com
Postat av: amonym

Åh vad härligt det låter! Ska bli spännande att läsa om resan! Tänk vi har fortfarande snö liggandes här nere....häftigt!

kram på dig

2008-11-06 @ 13:12:04
URL: http://amonym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0