Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Motion v 47! (MVG till mig!)

Måndag: 1 timme på gymmet, inkl 4 km springa på löpband 11km/h. 15 123 steg.

Tisdag: Långpromenad. 15.863 steg.

Onsdag: 9987 steg.

Torsdag: Promenad t.o r badhuset + simma 1 km! (Stegräknarens batteri slut.)

Fredag: Ingenting!

Lördag: Tränat på gymmet. Sprungit 5 km non-stop 10 km/h på löpbandet utan att bli ens andfådd! Hallelulja! 10.577 steg.

Söndag: Tränat helt ensam på gymmet i 1 timme innan nattjobbet. Sprang 4 km på löpbandet 10 km/h. Lite trött i benen men okay med andningen! 13.238 steg.

Kommande vecka har jag killarna och mina ordinarie träningskompisar är bortresta så då blir det lite lugnare tempo men några gånger har jag allt tänkt mig att träna!
Jag ska lägga upp en plan för att få till lite tid... det är mest det som det hänger på och motivationen...

(PS. Stavas gymmet med ett eller två m? Har googlat lite på det och det verkar vara ok vilket som? Kan behöva lite Socratehjälp här...)

Kommentarer
Postat av: amonym

wow! Bra jobbat!!! Snacka om att du kommer bli trimmad till jul=)))

2008-11-25 @ 13:39:53
URL: http://amonym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0