Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Husmorsuppgifter och tankar.

Såg till att barnen kom i väg till skolan.
Följde den yngsta men han såg mer ut som att han var besvärad, han känner sig stor nu och vill gå själv!
Jag behövde luft och steg.

Gick vidare i tankar.
Man måste ta sig tid för sina tankar och sig själv ibland även om man helst bara vill hoppa över.
Lyssna inåt.
Tänker så det knakar.
Vill vara ansvarig för mitt liv, i mitt liv.

Vill stå upp för mig själv och vara en stolt stark bra människa. Antar att alla vill det. Visst är det lätt...?

Har denna morgon behövt starta elementen inomhus. Vi vaknade utfrysta.
Nu är det höst.
Grått ute men det gör inte så mycket tycker jag.

Har bestämt mig för att försöka ta tag i lite husmorsuppgifter i dag om jag får häcken ur.
Började lite med en kylskåpstädning i morse och tänkte nu ta något fönster. Karaktärsfast som jag är så hamnade jag vid datorn i stället.
På edera platser, färdiga, GÅ och tvätta ett fönster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0