Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Sex and the city!


Av någon outgrundlig anledning är jag en av de få människorna som inte sett "Sex and the city".
Tills nu!

Först gick jag och N en promenad i tidiga kvällen med prat om riktiga livet.
Vi skildes åt utanför ICA.
Jag gick in och handlade plåster, mjölk och bröd men även en helt odramatisk oövertänkt portion med rostbiff och potatissallad som jag egentligen inte gillar men något skall man ju äta....
.....har redan ätit gröt en gång idag.

Jag åt upp det under ett telfonsamtal med E.
Tyvärr minns jg inte ens hur det smakade.

Sedan skrev N per sms en fråga om jag ville käka Pizza med henne men då var jag mätt på mat och i andra tankar.
MSN:ade en stund med Darr men sedan gick jag över till N.

Vi tittade på de första 6 avsnitten av "Sex and the city" i en följd.
Jag tyckte om det och skrattade en hel del, väldigt mycket igenkännande....
Undrar hur jag kan ha missat den serien? Hur som helst, inget är försent och jag har det kvar till nu!"
Nu hann det bli mitt i natten igen.

Kommentarer
Postat av: Ulla

Godmogon! Jag har sett enstaka avsnitt av SATC, men filmen var jag tvungen att se. Den var ju på bio L Det gick bra trots mina få avsnitt av tvserien. Tyckte filmen var ok. Ha en skön dag!

2008-09-29 @ 06:37:23
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: C a m i l l a

Jag har kollat ganska mycket på Sex and the city. Superbra ju!

Du har inte sett filmen? Den är helt underbar den också.

Kram och ha en fin måndag!

2008-09-29 @ 07:45:45
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Darr

Sover du aldrig Darling? :)



Kram.

2008-09-29 @ 10:33:17
Postat av: sabina

Jag fick låna boxen av syster för en månad sen, sträck tittade på hela och fick mig en hel del skratt. Även filmen va super bra...

2008-09-29 @ 14:54:40
URL: http://mittlivsabina74.blogspot.com
Postat av: Kraka

Jag älskar serien! Såg alla avsnitten igen i somras. Har också varit i N Y på en guidad Sex and the city-tur.

2008-09-29 @ 21:52:29
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0