Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Bok jag läst ut och motion v 13 och 14!

Naturligtvis var 2:an inte i närheten av att vara lika bra som 1:an men....


Nu har jag sedan en tid läst ut uppföljaren till "En sorts kärlek" Av Ray Kluun.
Den heter "Änklingen".

Egentlikgen kan man inte säga att handlingen är bra eftersom han skildrar sitt eländiga liv.
Jag gillar dock att läsa det eftersom det är så mänskligt och ganska fult och ett sökande efter det som vi nästan alla söker och längtar efter i varierande grad: Inre harmoni med förmåga att älska.

Just den här killen har en hel del att jobba med och han beskriver det naket.
Jag rekomenderar dessa 2 böcker av Ray Kluun.
Fick uppföljaren av gulliga A i födelsedagspresent!

Motion vecka: 13! (Inte mycket att hänga i julgranen...)

Måndag: 24.937 steg inkl 2,5 timmes välgörande RYN-promenad i underkylt regn.

Tisdag: 17.158 steg.

Onsdag: 15.805 steg inkl en lång kvällspromenad innan jobbet.

Torsdag: 15.136 steg. (Sovdag)

Fredag:15.027 steg.

Lördag:20.035 steg.

Söndag:10.422 steg.

(Har försökt att hålla mig över 15.000 steg varje dag.)

Motion vecka 14! (Inte heller något att vara stolt över.)

Måndag: 20.941 steg.

Tisdag: 7.765 steg.

Onsdag:10.019 steg.

Torsdag: 25.890 steg. (Ett varv runt sjön och en timmes promenad på kvällen)

Fredag:13.911 steg.

Lördag: 15.800 steg. (Jag var faktiskt ute och sprang en halvtimme i den härliga vårsolen! Premiärturen.)

Söndag: 15.096 steg. (Gick till granncentrumet med N)

Känns som det börjar bli dax för en nystart i motivationen och koncentrationen.....
Börjar i huvudet ladda upp hur jag ska gå vidare nu.

Kommentarer
Postat av: Mariasharmoni

Tja tjejjen!! Bra stegjobbat!!

Höres!

2009-04-07 @ 10:21:59
URL: http://mariasharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0