Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Tältat på Skara sommarland bland annat.



Det blev 1 vecka bloggledigt.
1 vecka med riktigt vackert väder.
Jag och barnen satte oss i bilen och åkte ned till Skara sommarland där vi tältade 3 nätter. På dagarna lekte vi och badade inne på sommarlandet och på kvällarna satt jag och läste utanför tältet när barnen lekte med andra barn på campingen.
Lungt skönt och trevligt!

På fredagen var det dax att åka hemåt.
Vi mellanlandade över helgen hos mamma och pappa då barnen skulle påbörja golfkurs för att ta grönt kort.
Pappas goda mat, vackert väder och bad hela långa helgen.

På söndagseftermiddagen körde jag in barnen till Centralen och satte dem på bussen upp till Dalarna där de skulle möta J för mer semester med honom.

Jag åkte över till E och vi grillade och hade en riktigt trevlig tjejkväll.
Vid halv ett cyklade jag hem i den varma natten. Hade sedan svårt att sova då jag visste att jag borde göra det för nu är det jobb som gäller igen.
I och för sig bara en natt sedan bär det av på en till minisemester med några jobbarkompisar.
Planen var att vi skulle bli ett stort gäng som tältade på Kolmården men en efter en har hoppat av då det ska bli regn så nu är vi en minimal skara som sticker upp till Idre i stället.
Vi åker i morgon så fort jag vaknat efter nattjobbet.
Bilen är packad.

Jag som hade tänkt sätta igång det hälsosamma livet! Inledde i morse med ett raskt varv stavgång runt sjön. Nu får det vänta ytterligare en vecka.

Kommentarer
Postat av: britten...

hej där...



Länge sen jag titta in hos dig. Ny snygg design har du och trevliga dagar ser ni ut att ha haft också...



2009-08-12 @ 19:12:05
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: gabriella

Hallå!

Vilka härliga bilder från skara!

Vi höll på att åka dit vi med i sommar men det blev dalarna ist!

Kanske får åka dit en annan gång!!

Hoppas du får en trevlig helg!!!=0)

2009-08-14 @ 11:04:43
URL: http://lillkakan.blogg.se/
Postat av: C a m i l l a

Hooo hoooo! Hoppas att livet leker och att det är därför du inte hinner blogga. ;)

Kram!

2009-08-17 @ 17:03:49
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0