Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Semester i kroppen.

Jag och Syrran satt på pizzerian och åt nyss och vi kom i samma andetag på: Vi går hem och bloggar lite så ses vi om någon timme och tittar på film!
Jag har semester i kroppen!

Efter fisketuren hos Mor och Far var det dax att ta sig hemåt. Barnen skulle vara med J ett tag då de var bortbjudna till någon ute i skärgården.

Det blev lite ledig egentid för mig. Jag har fortsatt att titta på film. Har sedan förra inlägget sett dessa 3 filmer som varit ren avkoppling men inte givit något alls egentligen.
Som att läsa "Hänt i veckan" i hängmattan typ....


Jag har hunnit gå på bio en gång sen sist också.
Jag tycker så mycket om det och det kan verkligen ge en bra upplevelse. Denna gång såg vi Public enemies.
Ger mig dock inte in på att recensera denna film...


Jag har dock inte bara legat i filmsoffan denna helg. 
I går var jag på stan en stund på em och köpte bl a en munktröjja på Hennes.
Vid halv sex mötte jag upp C och T.
Vi skulle gå ut en sväng. Först gick vi in på toa på Åhlens och bytte om inför kvällen. Jag hade en ryggsäck med kläder med mig. T kom direkt från att ha stått på ledarflaket i Prideparaden och där skött karaoken.

Vi promenerad genom Gamla stan i den soliga kvällen och sedan satte vi oss på en Pizzeria och grundade med kalorier.

Jag hade bestämt mig för att inte intaga någon som helst alkoholhaltig dryck under kvällen och det gick hur fint som helst att festa på enbart vatten även om andra tycker det är konstigt att man vill göra så.
Jag var stenhård på den fronten och det kändes helt underbart att vakna pigg och fräsch i morse!

T som jobbad för Pride ordnade med Prideledningen så vi fick fribiljetter till festivalområdet och även entré backstage med fria drinkar!
Där gick vi runt och tittade på kändisar och hade det allmänt trevligt! Vi 3 hann med att snacka om livet och livserfarenheter en hel del vilket var mkt trevligt.

Sedan avslutade vi med en liten pubrunda vid Medis innan jag tog sista tåget hem.

När jag vaknade i morse drack jag kaffe och fixade lite, tog ett bad  innan jag gick över till Syrran och fick närmare 2 timmar lång helkroppsmassage av henne!
Hon introducerade mig också lite i tänk och känsla runt Rosenterapi som hon är intresserad av och jag känner mig nu för tiden mer tillmötesgående och inte som förut som en direkt motståndare till alternativa tänk.

Ja...sen vet ni resten, vi blev hungriga och hamnade på Pizzan!
Snart kommer kidsen tillbaka till mig! Mysigt!


Kommentarer
Postat av: khalied

fan va grym du e på o blogga må bäst fika snart kram ;)

2009-08-03 @ 11:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0