Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Fika och drunkningstillbud.

Igår efter jobbet väntade 5 små grabbar på mig hemma hos mig.
Jag hade visst i ett svagt ögonblick lovat min yngsta son att vi skulle gå till konditoriet och mysfika.

Således blev det ett följe på 5 killar och en mamma som gick på fik. Blev väl inte direkt någon lång kvalitetsstund utan det valdes kakor och sedan mumsades det och sedan sprang de alla över till djuraffären och tittade på marsvinsungar.
Jag gick till Ica och nödhandlade lite.

Under kvällen bakade jag en citronsockerkaka, tonade håret, tvättade kläder och slutligen tappade jag min mobil i handfatet fullt med vatten så att den svimmade och drunknade.

Efter återupplivande åtgärder och med en natt på elementet hade den ånyo fått liv när morgonen kom.
Nu är det förmiddagspass på firman och allt är fridfullt trevligt!

Jag kan inte nog betona hur bra jag mår av att vara vaken på dagarna och sova på nätterna igen, i varje fall nu, jag känner mig inte trött och sömnstörd alls, bara pigg när jag lägger mig i badet med en kopp kaffe vid 05.15 på morgonen för att vakna till en ny dag!



Kommentarer
Postat av: Syrran

Då är inte kurserna i HLR förgäves :)

Du är ju till och med instruktör..

Kanske man får gå en mobilHLR-kurs?

Må bäst!

2009-12-10 @ 14:42:09
Postat av: Camillas dagar

Skönt att höra att det gick bättre för din drunknade mobil, än det gjorde för min hårspraysdrunknade iPod. I och för sig verkar den fungera fortfarande... kanske maken får ta över den om den visar sig vara normal efter omständigheterna.

Fika med 5 barn lät... härligt! :)

Kram!

2009-12-10 @ 15:14:07
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Kraka

Ha ha... Det kan ju finnas andra orsaker till att du mår så bra... :-)

2009-12-10 @ 20:30:08
URL: http://kraka.moah.se
Postat av: Fia

Jag hoppade till av förskräckelse när jag såg din rubrik, men det kändes bättre när jag såg att det bara var en mobil som höll på att drunkna.

2009-12-10 @ 21:01:07
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: Bittan

det är verkligen en så underbart skön känsla...när kroppen faller in i den naturliga rytmen...att man ska sova på nätterna och vara vaken på dagarna.kram!

2009-12-11 @ 18:44:52
URL: http://bittanberattar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0