Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Hej igen, jag är tillbaka!

Jag tog en bloggpaus.
Det skedde naturligt, jag har glömt bort att det finns datorer och allt annat normalt eftersom jag blivit kär!
Härligt!
Besvarat och underbart!
Lycka!
Han känner samma glädje som jag.

Först så glömde jag bort tid och rum och jag kan väl inte påstå att jag är speciellt orienterad till verkligheten ännu men nu fixar jag väl halvhyggligt att sköta det mest basala igen :-)

Sedan, när jag tänkte att jag kanske skulle vilja blogga lite igen så kände jag att jag inte kunde skriva om att jag träffat honom förrän alla runt omkring mig visste om det och fått höra det av mig personligen.

Det känns så otroligt roligt att detta hänt äntligen och han är så bra för mig. Han gör mig lugn och jag känner mig så harmonisk.
Hemma hos honom finns ingen TV t ex utan hemma hos honom umgås man, pratar, äter långsamt, upplever, pysslar och är.
Det är så långt ifrån mitt vanliga liv i 120 som man kan komma. Det känns så otroligt skönt att komma dit och bara komma in i lugnet och harmonin.
Plötsligt kan jag äta och sova och vara pigg och glad igen.

Jag hade tänkt att jag ska ta tag i motion och hälsa rent alllmänt efter nyår igen, har tagit mig en liten paus från stegräknaren och allt annat över julen och lite innan.
Nu är jag taggad att starta upp igen.

Kommentarer
Postat av: Mor

KUL ALLTSÅ!! Hälsa till "Underverket" från oss.

2009-12-27 @ 08:48:20
Postat av: Camilla

Härligt att höra att det gick vägen gumman! :) Jag tänkte messa dig i går och höra hur det gått. Är såååå himla glad för din skull!

KRAM!

2009-12-27 @ 13:15:37
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Veronique

Heja dig gumman!!!!!

Kram

2009-12-27 @ 13:43:31
URL: http://godiscoominya.blogspot.com
Postat av: kicki

Underbart det låter, kär, det finns väl inget bättre...jag är glad för din skull, trots att jag inte känner dej så blir man glad, visst skall man vara två. Lycka till och må gott..var rädda om varandra...man kan vara kär trots att man varit gifta i 25 år...det är vi.kram

2009-12-28 @ 11:44:29
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/
Postat av: Fia

Vad roligt! Grattis! Då önskar jag dig en god fortsättning på det nya året!

2010-01-03 @ 09:00:06
URL: http://neverkeso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0