Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Motion vecka 49!

Jag är hård mot min kropp och leder den som en slav.
Den här veckan har jag varit superduktig! 3 ggr i gymmet och en tur till simhallen.
Helt klart godkänt! Nu ska jag köra vidare på den här nivån!

Måndag:17.324 steg + dryga timmen i gymmet. Sprang också 2 km på bandet som uppvärmning.

Tisdag:15.443 steg.

Onsdag:10.034 steg + ca 1,5 tim i gymmet. Sprang 3 km på bandet 10-14 km/h, stegräknare ej på i gymmet.)

Torsdag: 9.221 steg + 10 minuters hård rodd som uppvärmning i gymmet och därefter ca 1 timmmes coreövningar. Nu har jag flyt och är på!

Fredag:10.717 steg + simmat 1 km innan jobbet.

Lördag: Glömt att sätta på mig stegräknarenn.

Söndag: Glömt att sätta på mig stegräknaren.
(Nu har jag dock fått på stegräknaqren igen på måndagsdygnet. Kändes tomt att inte ha den)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0