Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Fågelkvitter och AC/DC!

Solen skiner och fåglarna kvittrar.
Fortfarande lite kallt men det går åt rätt håll!

I morse blev det en liten 4000-stegs promenad direkt på morgonen i samband med att jag lämnade minsta grabben på skolan.
Efter ett bad möttes jag och N nere i porten för att åka till IKEA.
Vi åt lunch på IKEA och N köpte möbler till hennes sovrum medan jag mest köpte "bra-att-ha"-saker.

Nu ska jag bada och fixa till mig för att vid 16.30 möta 14 vänner på en pub i stan där vi skall äta och värma upp inför kvällens AC/DC konsert!
Ser fram emot kvällen, ska bli så kul!

Kommentarer
Postat av: cirocco

Kväller!



Ja det hade ju inte varit dumt att få med om den här kvällen, hopas ni hade det tvär bäst och att nackarna ömmar, ören skriker och ni vaknar upp nöjda efter en super hård kväll!!!

2009-02-20 @ 20:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0