Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Motion vecka 5.

Nu har jag inte bloggat på länge och jag har massor att blogga känns det som.
Först ska jag väl beta av mitt så kallade motionsinlägg även om det just nu bara innhåller en jäkla massa steg och promenader!

Jag har bara gått  även denna vecka utom nu i helgen då jag haft fredagen som ätardag och totalt pajjat mitt fina resultat med bottennoteringen på vikten: 57,8 kg!

Efter denna helg med massor av kalasande känns det som jag är åter på ursprungsvikten.
Jag tror jag väntar några dagar innan jag väger mig igen...!

Mina tankar är att promenera mig ned till 57 kg och hålla dieten med bara bra och få kalorier till dess.
Lär väl ta några veckor till.
Sen är mina tankar att jag börjar träna mer normalt, med andra saker, börjar springa och äta utan att kontrollera men äta hälsosamt och bra.


Måndag: 22.460 steg. (Tagit alla chanser i vardagslivet att gå!).

Tisdag: 23.604 steg. (Tagit alla chanser...)

Onsdag: 27.263 steg! Förstå vad jag gått!

Torsdag: 16.354 steg.

Fredag: 8.971 steg. Laglig ätar- och dryckesdag. FEST!

Lördag: 16.628 steg inkl ett varv, 1,5 tim promenad runt sjön i RYN-skor.

Söndag: 23.170 steg inkl ett varv, 1,5 tim stavgång i RYN-skor runt sjön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0