Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Motion vecka 8!

Måndag: 12.279 steg! Fick inte till dagen, åt en semla som plåster på såren...det var ändå min födelsedag :-D

Tisdag: 25.232 steg. Ett varv runt sjön med Je på fm och sedan en ensam promenad tur och retur grancentrumet på em. En härlig dag!

Onsdag: 15.474 steg.

Torsdag:17.269 steg.

Fredag: 23.143 steg.

Lördag: 30.548 steg. 2 långpromenader varav ett varv runt sjön med syrran och N.

Söndag: 24.104 steg. Långpromenad i snön m N.

Jag har fått till det riktigt bra med promenader även denna vecka men tyvärr har det blivit en hel del kalorier in. Lite väl mycket kalas, restaurangbesök och godsaker. Ny tag vecka 9!


Kommentarer
Postat av: Ulla

Här motioneras det för fullt. Jag är nöjd med mina steg på drygt 12000 steg/dag, men det är ju ingenting jämfört med dina steg. Bra jobbat! Men idag har jag köpt ett badkort och varit iväg och simmat 1000 m. Det var jätteskönt.

2009-02-24 @ 18:52:13
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0