Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Dag med hyper och hypo!



Vaknade 03.30 i morse och jag var pigg och klarvaken!
Steg upp och städade ur ett köksskåp och arrangerade också om mina verktyg och röjde ur en av hallgarderoberna.
Sedan tog jag ett bad och när det var klart hade jag fortfarande gott om tid att ta en promenad innan det var dax att börja jobba klockan 07.00

Som ni hör, inte helt friskt!
Hyper så det dånar om det!
Hade dessutom med mig träningskläder till jobbet för planen var att gå till gymet när jag slutade.

KL 14.00 var det någon som tog ur batterierna ur mig, jag fullkomligt dog!
Jag som under dagen planererat massor av aktiviteter och besök av vänner under kvällen fick avboka!
Trött trött trött!

Åkte raka vägen hem och lade mig och sov.
Vid 18-tiden var det bara att stiga upp och ta emot pojkarna som kom från J.
Gjorde pannkakor till dem och gick sedan en timmes promenad.
Nu är jag bara helt slut och ska gå och lägga mig när jag nattat kottarna.

I morgon ska jag nog förutom jobbet och barnen ta en ordentlig vilodag, inte tänka på någon motion eller måsten alls.

Appropå tulpanerna. Nu är det vår hos mig!

Kommentarer
Postat av: sweetmama

3.30 i morse ???

Det är väl fortfarande natt då eller....



Nej det låter som att din kropp behöver lite vila. Du är jätteduktig med all motion men det kan behövas en vilodag ibland.



Kram

2009-01-06 @ 21:37:09
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: Malin

Herregud Kvinna! Gå upp så tidigt och sedan göra någonting produktivt? Du måste vara superkvinnan!

2009-01-07 @ 02:50:59
URL: http://moolin.se
Postat av: cirocco



Mycket träning betyder också mycket vila, men tulpaner är det finaste vårblommor där finns!

2009-01-07 @ 18:45:09
Postat av: sabina

Ha ha låter som jag förr i tiden.... Härlig bild, jag vll oxå ha vår men utanför fönstret är det -10 och snö.... Kramiz

2009-01-07 @ 22:07:25
URL: http://mittlivsabina74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0