Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Lat och ledig.

Är ledig idag och var det igår också.
Syrran och jag stavgick i den kalla men gnistrande vackra förmiddagen igår. Ett varv runt sjön vilket tar ca 1,5 tim beroende på vilka omvägar man tar.

Jag tycker vi varit väldigt duktiga den här veckan och det har varit grymt skönt med all den friska luften!

Direkt efter promenaden åkte jag till ett köpcentrum och bytte en trasig julklapp och därifrån till Willys där jag storhandlade.
Sedan var det eftemiddag igen.
Lediga dagar går så snabbt ibland.
Jag var uppe hos N och vattnade blommor och lånade lite videofilmer av henne.

När jag var på väg därifrån ringde E och meddelade att jag skulle sätta på kaffet då hon var på väg över för en pratfika.
Samtidigt med hennes ankomst ramlade barnen med kompis in.
Nu började livet i luckan igen!

Efter att E gått fixade jag Tacos till alla kidsen och sedan tittade jag på den nyaste Bondfilmen som jag också fått låna av Veronique.
Tack Veronique för att jag fått låna era filmer!

I dag har jag inte varit så effektiv som jag hade önskat. Har varit ute på 4 kortare promenader, orkar inte vara ute längre stunder då det är iskallt ute! I natt var det -17 och på dagen -10.

Jag har gjort försök att rensa ur mina klädgarderober och jag har kommit till hälften ungefär. Ett stort lass samlar sig på golvet som Myrorna ska få.
Det var länge sedan jag slängde kläder men nu är det dax.

Jag har idag också plockat bort julen totalt men som allra mest har jag bara varit lat!

Kommentarer
Postat av: emelie för overallt.blogg.se

gillar din blogg, keep it up! :)

2009-01-05 @ 20:55:54
URL: http://overallt.blogg.se/
Postat av: Socrate

Hej Borthy. Skönt att läsa att du mår fint. Tyvärr måste jag släppa ut lite tyckande om filmen du såg i går, och det är inte helt positivt.

Senaste Bondrullen - Quantum of solace - ursäkta mej men vilken skitfilm! Säkert bra tänkt med handlingen men klippningen! Någon av MTV's allra som nervöst stirriga klippare måste fått fria händer, för vilket flashande och blinkande. Ingen scen fick mer än 1 sekund, sen växlade det till nästa. Ursäkta återigen, men jag fattar inte hur man kan klippa sönder en film med i övrigt ganska hyfsad handling på det viset. Epilepsivarning borde utfärdas innan man tittar på den. Till slut måste jag tillägga att Daniel Craig inte gör nån paradroll i denna filmen.

Nu när jag kastat ur mej lite av min - och de flesta jag känner som sett filmen - åsikt vore jag tacksam över att få höra din recension av den.

Jag kan ju vara helt ute och cykla och då behövs lite nyans från andra.

I övrigt hälsar jag dej - GOD FORTSÄTTNING!



vännen Socrate ...som inte alls är arg om det verkar så - bara tycker illa om nya Bondrullen!



2009-01-06 @ 01:46:04
URL: http://socrate.blogg.se/
Postat av: Kraka

Har Maria slutat blogga i Mariasfotografi? Saknar henne!

2009-01-06 @ 11:07:12
URL: http://kraka.moah.se
Postat av: Borthy till Socrate.

Du har helt rätt! Jag bara inte orkade med att försvara varför jag tyckte den var löjlig och dålig :-D Tänkte att jag skulle få hela världen emot mig!

2009-01-06 @ 12:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0