Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Harmonisk i sin cykel...går det?

Japp! Oron och den spända obehagskänslan är hittad!
...som en fläck i sängen när jag vaknade.
SKÖÖÖNT!
Nu får man bli som folk igen.
PMSen är slut för denna gång och ånyo är man kompetent, kapabel, inte så tokig och ganska energisk kvinna!

Jag vet att man bör vara tacksam för att kroppen fungerar men jag kommer nog aldrig bli kompatibel och harmonisk med min cykel.

Steg upp och mådde toppen med läget under kontroll vid 16.00.

Fast nu ljög jag.
Jag glömde att jag innan det väcktes vid 13.30 ur min skönhetssömn av min granne under mig som undrade om jag kunde lyssna om hennes baby på 9 månader vaknade medan hon sprang och hämtade  hennes 2-åring på dagiset.

Jag var nog  totalt förvirrad över att bli väckt av en relativt främmande människa som frågar något sådant.
Självklart sade jag ja men jag tror inte jag var direkt "körklar" för den här uppgiften eftersom jag 20 minuter senare väcktes igen då hon sade hon var hemma igen.
(Jag hade (märkte jag) satt klockan på en halvtimme för att gå och kika till babyn men det behövdes ju inte nu).
...jag är klart opålitlig när jag sover...

När jag sedan vaknat på riktigt mådde jag toppen.
Jag käkade frukost och åkte sedan till Kungens Kurva och shoppade födelsedagspresenter till sonen.
När jag kom hem blev det bad och sedan nattpass på firman igen.

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Vi cyklar lika du och jag, men jag är en dag senare. Den 12:e är det dags för mig. Har inte ett dugg ångest, men det blir väl värre nästa år...

Kram kram!

2009-01-28 @ 16:41:04
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Junitjej

Hej!! SÅ gott att du sover så bra!

Se vilken tråkig kommentar jag har fått:

http://junitjejen.se/2009/january/en-trist-kommentar.aspx

2009-01-28 @ 19:29:05
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Anonym

Phu, jasså, var det " bara det" :) Borde ha gissat..

men det kommer som en total överaskning varje gång ( varje månad).. :/



Nämen hej på dej!

2009-01-28 @ 20:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0